پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینفوگرافی؛ والورده در اولین فصل فوق العاده ! (+ نظرسنجی)

کد خبر : 78157  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397
فقط 4 شکست

اختصاصی بارسانیوز – واقعیت ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که در اولین فصل هدایت خود در نیوکمپ به سر می برد حس دوگانگی هواداران است.

 

مطابق اینفوگرافی ارائه شده توسط اسپورت می توان دید که با احتساب دو شکست سوپر کاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید در شرایط خروج پرفشار نیمار و عدم یافتن جایگزین فوری برای او، والروده به خوبی تیم بحران زده ابتدای فصل را از نظر نتیجه گیری مدیریت کرد و با کسب دو جام با 38 برد، 12 مساوی و تنها 4 شکست فصل فوق العاده ای را سپری کرده است.

 

والورده در طول فصل جاری بدون احتساب دو سوپر کاپ تنها دو شکست را تجربه کرده که یکی از آن ها در جام حذفی مقابل اسپانیول و دیگری در لیگ قهرمانان مقابل رم بوده است و در لالیگا رکورد 40 بازی بدون شکست را با کمک 7 بازی بدون شکست انتهای فصل قبل تاکنون ثبت کرده است.

 

 

اما این موفقیت در نتیجه گیری در حالی است که به اعتقاد هواداران تیم والورده تعداد انگشت شماری بازی روان و زیبا به مانند فینال جام حذفی مقابل سویا داشته و همین عدم ارائه فوتبال به سبک بارسلونا بابت نارضایتی حدودا 50 درصدی کاربران بارسانیوز از اوست که همین ماجرا در بین هواداران در سایر نقاط جهان نیز باتوجه به نظرسنجی های صورت گرفته برقرار است.

 

درصد رای کسب شده برای خروج به نسبت تعداد 3344 کاربر شرکت کننده
آندره گومز%86
ویدال%71
آلکاسر%52
والورده%48
اینیستا%25
ورمالن%24
دنیس سوارز%22
پائولینیو%22
یری مینا%13
سمدو%12
اومتیتی%9
دمبله%5

 

در تیم والورده  بهترین گلزن تیم لیونل مسی با 40 گل است و پس از او سوارز با 29 گل قرار دارد که خروج نیمار باعث شده تا مثلث گلزنی از بین برود به صورتی که پائولینیو با 8 گل سومین گلزن برتر فصل بالاتر از آلکاسر با 7 گل می باشد.

 

تیم والورده با به ثمر رساندن 125 گل از سوی مقابل 32 گل دریافت کرده و در جدول برد و باخت تورنومنت های فصل در لالیگا از 33 بازی 25 برد و 8 تساوی و در لیگ قهرمانان از 10 بازی 6 برد، 3 مساوی و تنها یک شکست دارد که در کنار 17 گل زده در لیگ قهرمانان تیمش 7 گل نیز دریافت کرده است.

به والورده چه نمره ای می دهید؟ (ماکزیموم 10 و مینی موم 6)
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.