پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولویت بارسلونا در فصل آینده : قهرمانی در چمپیونزلیگ !

کد خبر : 79141  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
بارسلونا میخواهد تمرکز خود را روی کسب لیگ قهرمانان بگذارد !

اختصاصی بارسا نیوز - قبل از آنکه رئال مادرید قهرمان 13مین لیگ قهرمانان خود شود , مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند تا اولویت تیم را در فصل آینده کسب این جام قرار دهند .

 

کارلوس پویول پس از قهرمانی چهارم رئال مادرید در 5 سال گذشته از سران بارسلونا به دلیل گذاشتن تمرکز خود طی این سال ها روی لالیگا انتقاد کرد . اما طبق آنچیزی که امروز موندو دپورتیوو متوجه شده است , سران بارسلونا از مدت ها قبل ( پس از حذف توسط رم ) تصمیم گرفتند تا اولویت فصل آینده را قهرمانی در چمپیونزلیگ قرار دهند .

 

در واقع در بارسلونا آنها معقتد هستند که کسب 2 جام بسیار خوب است زیرا این جام در رقابت با بهترین تیم های اسپانیا و جهان بدست آمده است اما وقتی لیگ قهرمانان به مادرید میرسد این باعث ناامیدی هواداران شده است .

 

علاوه بر این مدیران بارسلونا میدانند که اسپانسرها برای قهرمان اروپا مبالغ بیشتری پرداخت میکنند . در واقع اگر تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود , اسپانسرها پاداش های بیشتری را به باشگاه پرداخت خواهند کرد .

 

همچنین حضور در مراحل بالاتر از 1/4 نهایی لیگ قهرمانان خود باعث کسب درآمد ده ها میلیون یورویی برای باشگاه خواهد شد . در کنار این باید اعتبار این جام را نیز در نظر داشت و همچنین اینکه برنده چمپیونزلیگ در بازی سوپرکاپ اروپا نیز بازی میکند . علاوه بر این ها تیم قهرمان راهی جام باشگاه های جهان خواهد شد که همه ی اینها اعتبار و درآمد بالایی را برای باشگاه به ارمغان می آورد . در 3 سال گذشته مادرید تمام اینها را بدست آورده است .

 

البته بارسلونا برای کسب لالیگا نیز تلاش میکند اما این بار مدیران میدانند که باید قبل از بازی های مهم لیگ قهرمانان به بازیکنان مهمی همچون مسی , پیکه و سوارز استراحت دهند .

 

این تغییر ذهنیت مستلزم تلاش مربی و بازیکنان برای مهمترین رقابت فصل است . این باشگاه همچنین میخواهد با خریدهای خوب , سطح تیم را بهبود ببخشد و این ها اگرچه ارزان نیست اما لازم است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.