پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عملکرد سمدو و پائولینیو رضایت بخش است !

کد خبر : 79148  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
پائولینیو و نلسون سمدو در اولین فصل حضور خود در بارسلونا عملکرد خوبی داشتند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، بعد از پایان فصل که بارسلونا موفق شد در رقابت های لالیگا و کوپا دل ری به قهرمانی برسد به بررسی عملکرد انفرادی برخی از بازیکنان میشود تصور کرد که نلسون سمدو و پائولینیو دو خرید تابستانی بارسلونا عملکرد خوبی داشته اند.

 

والورده و کادر فنی از عملکرد پائولینیو ستاره برزیلی که از لیگ چین راهی بارسلونا شد شگفت زده شدند. در این فصل پائولینیو با گل های مهمی که به ثمر رساند کمک زیادی به موفقیت بارسلونا کرد. پائولینیو بعد از امضای قرارداد با بارسلونا با انتقاد های بزرگی مواجه شد اما این فشار ها نتوانست روی عملکرد پائو تاثیری بگذارد و این بازیکن برزیلی رفته رفته با عملکرد خود تمام انتقاد ها را ساکت کرد.

 

سمدو نیز بعد از بررسی عملکرد رضایت بخشی داشته است. در روز های حضور در بارسلونا در تور پیش او با نیمار وارد مشکلی شد اما او خیلی خوب با شخصیت بالای خود درخشید و مقابل هواداران تسلیم شد. مدافع پرتقالی هر بار که در ترکیب بارسلونا قرار گرفته در کار های دفاعی و هجومی به خوبی شرکت کرده و همیشه با نفوذ های خود به تیم کمک کرده است. برخی معتقد هستند که با گذشت زمان در فصل پیش رو سمدو میتواند عملکرد بهتر و دقایق بیشتری برای بارسلونا به میدان برود هر چند که در این فصل روبرتو انتخاب اول والورده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.