پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو خرید و یک فرصت تابستانی بارسلونا

کد خبر : 79983  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 تیر 1397
خرید با آغاز سال مالی جدید

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، باشگاه نمی تواند تا قبل از 1 جولای بازیکنی را جذب کند و به نظرمی رسد که از اولین روزهای نقل و انتقالات تابستانی هواداران بارسلونا بتوانند شاهد خریدهای جدید باشند.

 

طبق گزارش منتشر شده، پیشبینی می شود که بارسلونا در هفته اول جولای دو خرید رسمی داشته باشد که آرتور 21 ساله و کلمنت لنگلت 23 ساله خواهند بود که به عنوان هافبک بازیساز و مدافع میانی برای پروژه فصل 2018/19 به تیم اضافه خواهند شد.

 

بارسلونا پس از خروج اینیستا و مصدومیت کارلس آلنا به شدت به دنبال ورود پیش از موعد آرتور است درحالی که اندره گومز نیز در مسیر خروج قرار دارد و هافبک های کلیدی تیم بوسکتس، پائولینیو، راکیتیچ و کوتینیو در کنار دنیس سوارز خواهند بود.

 

 

ورود تابستانی آرتور و لنگلت می تواند تا 70 میلیون یورو برای بارسلونا در صورت پرداخت شدن مبلغی اضافه بر 30 میلیون یورو توافق برای آرتور هزینه بردارد و این درحالی است که بارسلونا به دنبال جایگزینی برای گریزمان است تا فاز تهاجمی را تقویت کند.

 

باوجود حضور دمبله در کنار سوارز و مسی، بارسلونا به دنبال جذب بازیکنی با قابلیت بازی در پست مهاجم نوک به ویژه پشت مهاجم است که در برنامه اریک آبیدال قرار دارد، بازیکنی که بتواند در گلزنی به بارسلونای ارنستو والورده کمک کند که در فصل گذشته تنها مسی و سوارز بیش از 15 گل برای بارسلونا به ثمر رساندند اگرچه که روند گلزنی کوتینیو در نیم فصل دوم امیدوار کننده بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.