پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دوراهی ماندن یا نماندن پائولینیو؛ مهره خاص ارنستو والورده

کد خبر : 80274  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 تیر 1397
پیشنهاد بزرگ اقتصادی

اختصاصی بارسانیوز – پس از گزارش موندو دیپورتیوو مبنی بر رسیدن پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای پائولینیو، گروهی از هواداران معتقد هستند که مناسب ترین زمان برای فروش این هافبک تنومند فرا رسیده چون در 30 سالگی آخرین پیشنهاد بزرگ رسیده به دست باشگاه برایش خواهد بود.

 

اما این درحالی است که والورده او را در تابستان قبل با 40 میلیون یورو به عنوان مهره ای خاص برای ایجاد تعادل و توازن قدرت فیزیکی در تیم به خدمت گرفت و بارها او را بازیکنی نامید که بارسلونا فاقدش بوده است.

 

علی رغم بازی در لیگ چین، ارنستو والورده بدون دادن هیچ استراحتی به او سریعا پائولینیو را به ترکیب اصلی تیم وارد کرد و در نیم فصل دوم به او استراحت داد. پائولینیو به عنوان یکی از پربازی ترین بازیکنان فصل بارسلونا درخشش فوق العاده ای با به ثمر رساندن 9 گل داشت و شاید اشتباه بزرگ والورده در رم بابت بازی ندادن به او بود که باعث حذف تیم شد.

 

علی رغم سود اقتصادی برای فروش پائولینیو در این تابستان اما باید توجه داشت که او مهره ای کلیدی در برنامه های ارنستو والورده است که ضمن ایجاد تعادل در تیم، والورده مهره مشابهی برای جایگزینی او در تیم ندارد.

 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.