پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کانکس اسکابن ، بزرگترین تولید کننده کانکس ورزشی

کد خبر : 80595  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 تیر 1397

همانگونه که میدانید امروزه اکثر مردم برای ورزش حرفه ای و حتی آماتور سعی میکنند در باشگاههای ورزشی ثبت نام نموده و با دوستان و سایراعضا به ورزش کردن بپردازند.

 

ورزشگاههای جدید و بزرگ هر گونه امکاناتی را برای ورزشکاران خود فراهم نموده اند، امکاناتی از قبیل سالن ورزشی، سالن استراحت، سرویسهای بهداشتی و حمام، سرویس آبخوری و سرویسهایی از این قبیل که همیشه در صدر امکانات یک باشگاه ورزشی میباشد ولی متاسفانه در ورزشگاههای قدیمی و کوچک این امکانات چندان به چشم نمیخورد و این مسئله باعث ناراحتی اعضا آن مجموعه شده و حتی میتواند از بر کیفیت ورزش اعضا تاثیر منفی گذاشته و باعث ناراحتی آنان شود.

 

 

آیا بنظر شما این مشکل را میتوان براحتی برطرف نمود؟ و آیا میدانید بهترین راه حل برای رفع این مشکلات چیست؟

 

امروز میخواهیم شما را با سازه های پیش ساخته که بهترین و ارزانترین آن کانکس میباشد آشنا نماییم، زیرا در اکثرمواقع چاره ساز بوده و میتواند بهترین راه حل برای ایجاد فضا در محیطهای کوچک و قدیمی باشد.

 

یکی از دلایل مهم استفاده از فضاهای پیش ساخته مانند کانکس، ابتدا سبکی سازه و سرعت در ساخت و تولید آن بوده و دلیل مهم دیگری که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد قیمت کانکس میباشد. قیمت کانکس نسبت به متریال ساخت وزمان تولید بسیار به صرفه بوده و شما براحتی میتوانید از کانکس بعنوان جانشینی مطمئن برای ساخت و ساز بهره ببرید.

 

 

طبق تجارب دوستان ما درباشگاههای ورزشی، کانکس اسکابن یکی از بزرگترین طراحان کانکسهای ورزشی بوده که تجربه ای بالغ بر 30 سال را در زمینه ساخت سازه های پیش ساخته با خود به یدک میکشد و میتواند در این زمینه شما را یاری نماید. این شرکت تا بحال کمک فراوانی در این زمینه نموده است.

 

معمولا مهمترین نیاز ورزشکاران در باشگاههای ورزشی داشتن کانکس سرویس بهداشتی از قبیل کانکس توالت و کانکس حمام، کانکس استراحت، کانکس کمکهای اولیه و کانکس اداری میباشد که در میان آنها کانکس سرویس بهداشتی مهمترین آن میباشد چرا که ورزشکاران بعد از تمرینات سنگین ورزشی و تعریق فراوان نیاز شدید به گرفتن یک دوش را کاملا احساس مینمایند، همچنین نبود سرویس بهداشتی میتواند ورزشکاران را حتی از ثبت نام در آن مجموعه بازدارد.

 

 

کلیه کارفرمایان و باشگاهداران محترم میتوانند برای اینکه اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند با یکی از شرکتهای کانکس سازی مانند شرکت کانکس اسکابن تماس حاصل نموده و با قیمت و طرح و اندازه های نیاز خود بیشتر آشنا شوند.

 

در ضمن پیشنهاد میکنیم از سایت https://eskabon.com نیز بازدید نمایید.

 


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.