پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو: مسی را به عنوان رقیب نمی دیدم؛ به دوران درخشانم ادامه می دهم !

کد خبر : 80749  |  زمان ارسال : دوشنبه 25 تیر 1397
اخلاق من اینگونه نیست !

اختصاصی بارسانیوزکریستیانو رونالدو امروز در جریان مراسم معارفه خود در یوونتوس یک بار دیگر با پرسشی درخصوص لیونل مسی مواجه شد و اخلاق خود را عوض کرد.

 

کریستیانو رونالدو که پس از قهرمانی به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان با مصاحبه جنجالی خود زمزمه های خروجش را آغاز کرد درنهایت راهی یوونتوس شد و درخصوص رقابت با لیونل مسی گفت:

من با هیچ بازیکنی رقابت ندارم و هرگز نداشته ام چون اخلاقم اینگونه نیست. مسی چالش خوبی بود و همه شما این رقابت را دوست داشتید و برایتان جالب بوده است اما من هرگز آن را به عنوان رقابت نمی دیدم. هرکسی برای تیم خودش مبارزه می کنم و در اینجا نیز همان گونه خواهد بود.

 

این در شرایطی است که رونالدو خود را بهترین بازیکن جهان نامیده است.

 

رونالدو همچنین درخصوص انتخاب یوونتوس گفت:

انتخاب آسانی بوده چون یوونتوس یکی از بهترین تیم های جهان است و همه دوستانم نیز گفتند که یوونتوس قدرتمند ترین تیم ایتالیا است و این یک گام رو به جلو در دوران حرفه ایم محسوب می شود و این تیم سرمربی فوق العاده ای نیز دارد.

 

اهداف جدید؟

دوست دارم در مورد حال فکر کنم. من حالا جوانم، فوتبال بازی کردن را دوست دارم، چالش ها را دوست دارم و پس از اسپورتینگ، منچستر و رئال هم اکنون نوبت به چالش یوونتوس رسیده است. بسیار به خود اعتماد دارم و آرام هستم. من در رئال تاریخ درخشانی را رقم زده ام و رئال در هر زمینه به من کمک کرد. فکر می کنم همه هواداران به من کمک کردند تا چیزی که هستم باشم و حالا می خواهم به همه ایتالیایی ها نشان دهم که بازیکنی عالی هستم و مجبور نیستم چیزی را برای کسی ثابت کنم، آمار و ارقام وجود دارد و خودش گویای همه چیز است ولی با این حال بلند پروازانه کارم را دنبال خواهم کرد تا در یوونتوس نیز تاریخ سازی کنم و مطمئن هستم که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.