پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبورسیا دورتموندبورسیا دورتموند-اتلتیکومادریداتلتیکومادریدبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

والورده: وضعیت چمن کار را برای ما و خط هافبک دشوار کرد

کد خبر : 82618  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 شهریور 1397
ارنستو در کنفرانس پس از بازی

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا در هفته دوم لالیگا در چمن نامطلوب استادیوم زوریا موفق شد تا با تک گل دمبله از سد وایادولید در دیدار خارج از خانه بگذرد که والورده در کنفرانس پس از بازی حاضر شد.

 

والورده پس از بازی با انتقاد از وضعیت چمن گفت:

در این بازی خیلی رنج بردیم. به دلیل وضعیت چمن بازی دشواری بود. وضعیت چمن اجازه نمی داد تا از همه توان خودمان استفاده کنیم اما با این وجود هم موقعیت های زیادی خلق کردیم. چمن کاملا روی بازی تاثیر گذاشت و من نمی خواهم بگویم که عوامل دیگری وجود نداشت چون همین شرایط برای وایادولید نیز بود اما بازیکنان از عملکردشان بابت ترس از مصدومیت کاسته شد. چمن در این بازی خیلی برای ما مانع شد. فکر می کنم برای این چمن باشگاه وایادولید هرآنچه که از دستش بر می آمد انجام داد. هم اکنون ایده برگزاری بازی در خارج از اسپانیا وجود دارد درحالی که باید بیشتر نگران چنین چمن هایی باشیم. باید درخصوص مسایل موجود در اسپانیا نگران بود نه خارج از ان.

 

تعویض پست دمبله از چپ به راست؟

شانس با ما یار بود. خب شرایط باتوجه به نحوه پیش رفتن و جریان بازی تغییر می کند. با آمدن لئو به داخل تصمیم به تغییر پست دمبله گرفتیم که دست بر قضا گل هم زدیم. دوست دارم بگویم که به وضوح تصورش را می کردم چون قبل از بازی در موردش کار کرده بودیم

 

وایادولید؟

در ابتدای بازی از تغییر سیستم آن ها متعجب شدم . نفوذ از کناره ها را بر ما بستند و ما را شگفت زده کردند اما هرچه که از زمان بازی پیش رفت  توانستیم بهتر شویم. بازی راحتی برای ما نبود و در ابتدا و انتهای بازی با کمک هواداران خود بر ما فشار وارد کردند و حتی یک گل آفساید را نیز به ثمر رساندند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.