پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا از رونالدینیو و ریوالدو فاصله میگیرد

کد خبر : 84111  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 مهر 1397
دو بازیکن افسانه ای بارسلونا از سیاست مدارا رادیکال برزیل حمایت میکنند . بارسلونا این را دوست ندارد و باشگاه قصد دارد روابط خود را با این 2 ستاره کاهش دهد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت , بارسلونا آماده جدا کردن خود از 2 بازیکن افسانه ای خود میشود . رونالدینیو و ریوالدو از ژائیر بولسونارو سیاستمدار رادیکال برزیل حمایت میکنند و این فرد قصد دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود .

 

بلومبرگ به این سیاستمدار برزیلی لقب " دونالد ترامپ برزیلی " داده است زیرا نظرات رادیکالی دارد . او یکی از شانس های پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده برزیل محسوب میشود اما ارزش هایی که او از آنها حمایت میکند مورد علاقه بارسلونا نیست . این سیاست مدار معتقد است مردان و زنان نباید حقوق برابری داشته باشند زیرا زنان باردار میشوند . او همچنین به همجنسگرایان نیز حمله کرده است .

 

بارسلونا همواره به عنوان یک باشگاه دموکراسی خواه با ارزش های بالا شناخته شده است و بنابراین آنها از رونالدینیو و ریوالدو هیچ پشتیبانی در این ماجرا نخواهند کرد . بارسلونا قصد دارد تا فعالیت های این 2 سفیر را در باشگاه کاهش دهد . به طور مثال برای حضور آنها در مراسم های باشگاه , اتفاقات و رویدادهای ورزشی محدودیت هایی اعمال خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.