پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : دی یانگ اولویت خرید بارسلونا

کد خبر : 85184  |  زمان ارسال : شنبه 26 آبان 1397
در بارسلونا معتقدند که گفتگوها با اطرافیان دی یانگ به خوبی پیش رفته و این بازیکن در پایان فصل به بارسلونا میپیوندد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو دپورتیوو , در بارسلونا برای دی یانگ آرام هستند زیرا اعتقاد دارند او در فصل آینده بازیکن باشگاه کاتالان خواهد بود . در بارسلونا میدانند که دی یانگ علاقه مندان زیادی دارد و حتی برخی از باشگاه ها پیشنهاد بهتری ارائه میکنند اما با این وجود باشگاه در مورد این انتقال اطمینان زیادی دارد .

 

قول خرید دی یانگ در زمان رابرت فرناندز داده شد و این بازیکن نیز هیجان زده است . با این حال باشگاه آژاکس در تابستان گذشته به صورت واضح در مورد عدم علاقه نسبت به این انتقال هشدار داد . با این حال بارسلونا موقعیت خود در مورد دی یانگ را حفظ کرد .

 

دی یانگ چند روز قبل گفت " من میخواهم در بارسلونا بازی کنم و شاید یک روز این اتفاق رخ دهد اما در این فصل ( این انتقال ) انجام نمیشود " .

 

چیزی که امضای قرارداد را دشوار کرده علاقه 2 باشگاه به این بازیکن است . تاتنهام در کنار بارسلونا از مشتریان مهم فرنکی محسوب میشود . باشگاه انگلیسی در تابستان با پیشنهادی 50 میلیونی سعی در انجام این انتقال داشت اما آژاکس همان پاسخی را به آنها داد که به بارسلونا داده بود " ما به دی یانگ یک فصل دیگر نیاز داریم " .

 

منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا میتواند یک پروژه جالب دیگر باشد . پاری سن ژرمن نیز میتواند تلاش کند زیرا شایعات در مورد خروج رابیو وجود دارد . رقابت زیاد است .

 

با این حال در بارسلونا آنها نسبت به این انتقال آرام هستند . کار توسط فرناندز آغاز شد و توسط پپ سگورا , رامون پلانس و اریک آبیدال دنبال میشود . ابراز علاقه دی یانگ به بارسلونا نیز به عنوان مقصد احتمالی بعدی اطمینان نسبت به انتقال را بیشتر میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.