سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشکل جدید بارسلونا ، پاریس خواهان دی یانگ !

کد خبر : 85283  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 آبان 1397
امید های بارسلونا برای جذب دی یانگ در حال کم رنگ شدن هستند !

اختصاصی بارسا نیوز - جذب فرانکی دی یانگ بسیار دشوار است.

 

طبق گزارش مارکا ، بارسلونا خود شخصا از اولین مشتری های فرانکی دی یانگ بود اما حالا آن ها تنها نیستند چرا که پاریسن ژرمن نیز وارد این بازار داغ شده است. بارسلونا برای جذب دی یانگ هزینه زیادی نخواهد کرد اما در مقابل پاریس آماده هر کاری است.

 

مدیر ورزشی آژاکس از اهمیت و ارزش فرانکی دی یانگ آگاه بوده و به نظر میرسد که تصمیم نهایی با خود بازیکن خواهد بود و بارسلونا نیز میتواند یک اسلحه مخفی داشته باشد. بارسلونا به صورت مخفیانه تمایل خود را برای جذب دی یانگ نشان داده و مذاکراتی نیز با نماینده بازیکن داشته اند البته این درحالی است که دی یانگ علاقه زیادی به مسی و بارسلونا دارد اما هیچ چیز مشخص نیست.

 

پاریسن ژرمن وارد میدان برای جذب دی یانگ شده و آن ها میتوانند یک پیشنهاد سود آور مقابل آژاکس برای جذب دی یانگ آماده کنند. از طرف دیگر نیز پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی میتواند یک صلاح مخفی برای انتقال دی یانگ به منچستر سیتی باشد.

 

باشگاه فرانسوی آماده است برای جذب دی یانگ 80 میلیون یورو هزینه کند. بارسلونا نیز حالا باید بازیکن را راضی کند چرا که آن ها تنها با 50 میلیون یورو خواهان جذب فرانکی هستند. رقابت برای جذب وی بسیار بالا بوده و انتظار میرود که تا ژانویه تکلیف وی روشن شود. طبق گزارش های دیگر نیز منچستر سیتی آماده است برای این هافبک 21 ساله 70 میلیون یورو پرداخت کند و با این حال امید های بارسلونا کم رنگ خواهند شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.