پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کمپانی گزینه جدید بارسلونا در فصل پایانی قرارداد !

کد خبر : 85532  |  زمان ارسال : شنبه 10 آذر 1397
وضعیت نامشخص قلب خط دفاع

اختصاصی بارسانیوز – با درد زانوی مجدد ساموئل اومتیتی و نپذیرفتن عمل جراحی توسط این مدافع فرانسوی، باشگاه او را راهی قطر کرده تا به روند درمان مراقبتی خود جهت بهبود دادن غضروف زانوی پای چپش ادامه دهد که طبق گزارش رسانه ها تا 5 هفته زمان خواهد برد.

 

با این حال وقتی که اومتیتی از دوره جدید درمان خود بازگردد، روزهای ابتدایی پنجره نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود و از سوی دیگر تضمینی وجود ندارد که زانوی اومتیتی تیم را تا انتهای فصل همراهی کند.

 

از این رو بارسلونا خود را برای هر سناریویی در ژانویه آماده نگه خواهد داشت و جذب یک مدافع باتجربه به صورت قرضی به مدت یک نیم فصل در دستور کار باشگاه قرار دارد که هم اکنون میرور از وینسنت کمپانی به عنوان گزینه جدید بارسلونا در لیست مدافعان باتجربه خبر داد.

 

نکته قابل توجه درخصوص کمپانی به اتمام رسیدن قرارداد او در انتهای فصل جاری است و از ژانویه می تواند آزادانه با هر باشگاهی مذاکره کند و از طرفی بارسلونا به دنبال مدافعی موقت می باشد چون خرید ماتیاس دی لیخت در تابستان 2019 در دستور کار باشگاه قرار دارد.

 

از سوی دیگر کمپانی باتوجه به تجربه بازی در بالاترین سطح فوتبال از سبک بازی بارسلونا بابت بازی تحت هدایت پپ گورادیولا آشنایی دارد که میتواند هم به عنوان مدافع میانی و هم کناری بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.