پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه جذب و خروج تودیبو؛ قریب الوقوع (+ عکس)

کد خبر : 86479  |  زمان ارسال : سه شنبه 18 دی 1397
جذب زمستانی و خروج قرضی

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با اختصاص دادن بخشی از جلد خود به ژن کلایر تودیبو از قریب الوقوع بودن انتقال او به بارسلونا خبر داد به این صورت که مقامات بارسلونا قصد دارند تا او را در همین ژانویه با پرداخت مبلغی به خدمت بگیرند که می تواند رضایت تولوز نیز جذب گردد چون تودیبو در ماه های پایانی قرارداد خود به عنوان بازیکن آزاد به سر می برد.

 

طبق گزارش منتشر شده، بارسلونا قصد دارد تا طی یک مذاکرات دوستانه با باشگاه تولوز، تودیبو را صرفا با پرداخت 2 میلیون یورو به خدمت بگیرد و او را بلافاصله به یک تیم قرض دهد چون تودیبو اولین فصل حضور خود در لیگ 1 فرانسه را می گذراند و در 19 سالگی مدافعی کم تجربه محسوب می شود.

 

از سوی دیگر تودیبو مانعی برای بارسلونا در راه جذب ماتیاس دی لیخت و یا هر مدافع موردنیاز در تابستان نیست.

 

 

از سوی دیگر نیز تولوز با ناراحتی از دست تودیبو بابت تمدید نکردن قرارداد به دنبال فروش زمستانی او با حداکثر مبلغ است که حتی اعلام شده رئیس باشگاه او را به منچسترستی به مبلغ 4 میلیون یورو پیشنهاد کرده است.

 

از همین رو بارسلونا قصد دارد تا با ورود به مذاکرات با تولوز بر سر انتقال 2 میلیون یورویی در ژانویه و حتی با قبول حضور قرضی 6 ماهه در تولوز به توافق برسد و یا پس از جذب او را به باشگاهی لالیگایی به صورت 6 ماهه قرض دهند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.