پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار رئیس لیون پس از پیروزی برابر PSG : حالا برای بارسلونا آماده ایم !

کد خبر : 87231  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 بهمن 1397
لیون رقیب بارسلونا در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان این هفته موفق به شکست پاری سن ژرمن شد - پاریسی ها اولین شکست فصل خود در لیگ را تجربه کردند .

اختصاصی بارسا نیوز - ژان میشل آئولاس امیدوار است که نتیجه ی مشابه ای با پاری سن ژرمن را مقابل بارسلونا رقم بزنند .

 

فوریه یکی از سخت ترین ماه ها برای بارسلونا است و بازی های نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل رئال مادرید باعث شده تا تقویم کاتالان ها بیش از بیش سخت شود . اولین الکلاسیکو چهارشنبه همین هفته در نیوکمپ انجام میشود و دو هفته بعد بارسلونا باید برابر لیون به میدان برود .

 

بارسلونا در مورد لیون نگرانی نداشت اما با توجه به اینکه تقویم فوریه سخت تر شده باید با احتیاط بیشتری در مورد این بازی نظر داد . لیون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان عملکرد خوبی به خصوص جلوی منچستر سیتی داشت . آنها در لیگ فرانسه نیز با 43 امتیاز در رده سوم جدول هستند .

 

لیون اخیرا ثابت کرده که میتواند هر تیمی را شکست دهد حتی اگر رقیب دشوارترین تیم باشد . آنها یکشنبه اولین شکست فصل پاری سن ژرمن در لیگ را رقم زدند .

 

ژان میشل آئولاس رئیس لیون دلایل زیادی برای جشن گرفتن پیروزی مقابل پاری سن ژرمن دارد و از این فرصت برای هشدار به بارسلونا استفاده کرد .

 

او گفت :

من برای تیم و برونو ( سرمربی ) کلاه از سر برمیدارم ( به نشانه احترام ) . ما در این بازی با چهار مهاجم حمله کردیم و انجام دادیم ( پیروز شدیم ) . حمله به پاری سن ژرمن بلندپروازانه بود و ما کار را برای آنها دشوار ساختیم .

 

این ( نتیجه ) باعث رضایت زیادی شده زیرا حالا نزدیک هستیم ( اشاره به رده دوم جدول ) و خود را برای بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان نیز آماده میکنیم که از نظر سطح بازی مشابه ( پاری سن ژرمن ) است . پی اس جی به واسطه فشاری که بازیکنان ما در بازی آوردند کمی نگران بود . شاید ما در مورد بازی با بارسلونا فکر کرده باشیم . همه چیز عالی است و در این لحظه خوشحالیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.