پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یالا کوتی ! (عکس)

کد خبر : 87364  |  زمان ارسال : جمعه 19 بهمن 1397
تغییر وضعیت در اسرع وقت

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که عثمان دمبله از زیر فشار شدید رسانه ای پس از بی نظمی های تمرینی و دیر رسیدن هایش با ارائه عملکرد خوب و گلزنی های سریالی در زمان مصدومیت کوتینیو رهایی یافت اما فیلیپه کوتینیو در سناریویی مشابه تاکنون نتوانتسه از فرصت دوری دو هفته ای دمبله برای تغییر وضعیت به نفع خود استفاده کند و عملکرد نامناسب او در الکلاسیکو نیز باعث شد تا هم اکنون این ستاره برزیلی فشار سنگینی را روی خود احساس کند.

 

علی رغم حمایت قاطع والورده و بارتومئو از کوتینیو و همچنین حمایت مسی با دادن پنالتی به او در کامبک 6-1 مقابل سویا اما کوتینیو قادر نبوده به فرم خوب خود بازگردد تا جایی که هم اکنون فشار سنگین گران ترین خرید تاریخ باشگاه و انتظارات بالای هواداران را حس می کند.

 

کوتینیو که روی دست باشگاه 160 میلیون یورو خرج گذاشت هم اکنون باید در بالاترین سطح فوتبالی خود بازی کند اما با عملکردی نامناسب هم اکنون باعث افزایش فشارها روی خود شده به صورتی که در کنار انتقاد روزنامه های اسپورت و موندو دیپورتیوو، از انگلستان نیز به چلسی لینک شده است و همه این حواشی تمرکز او را بیشتر برهم خواهد زد.

 

 

ایندیپندنت در گزارشی، کوتینیو را انتخاب چلسی برای جایگزین کردن تابستانی ادن هازارد نامید که به احتمال فراوان این ستاره بلژیکی راهی رئال مادرید خواهد شد و روزانه بارسانیوز وضعیت فشار رسانه ای روی کوتینیو را بولد کرده است. 

 

با این حال هریستو استویچکوف با نامه ای به کوتینیو به او توصیه کرد که فکر ترک بارسلونا از ذهنش بیرون کند و همچنین بارتومئو نیز کوتینیو را غیر قابل فروش نامید و والورده نیز کوتینیو را بابت داشتن فرصت های گلزنی ستایش می کند.

 

بنابراین کوتینیو باید تا زمانی که حمایت باشگاه و کادر فنی را دراختیار دارد وضعیت خود را تغییر دهد چونبا بازگشت دمبله به ترکیب اصلی و ادامه روند خوب گذشته، بعید به نظر می رسد کوتینیو تا انتهای فصل فرصت زیادی برای بازی کردن به دست آورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.