پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 دلیل کلیدی بحران کوتینیو

کد خبر : 87472  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 بهمن 1397
کوتینیو همچنان تحت فشار مطبوعات

اختصاصی بارسانیوز - فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا با تغییر ندادن روند ناکامی خود همچنان زیر فشار مطبوعات قرار دارد که اسپورت بازهم به بولد کردن شرایط ناامید کننده او پرداخت و از 3 دلیل عمده بحران او و اهمیت بازیابی اعتماد به نفس برای خروج از بحران نام برد.

 

بر کسی پوشیده نیست که چهره کوتینیو درون زمین نشانی از بازیکنی شاداب ندارد و فیلیپه کاملا از وضعیت خود بابت برآورده نکردن انتظارات کلافه شده است که دلایلی متعدد و واضح همچون بالا بودن میزان انتظارات بابت برچسب گران ترین خرید تاریخ باشگاه و دلایلی دیگر دارد که اسپورت به 3 دلیل مهم اشاره داشت.

 

قابل پیشبینی بودن حرکات کوتینیو

 

طبق گزارش، هر هواداری روی سکوهای نیوکمپ نیز زمانی که کوتینیو صاحب توپ می شود انتظار این را دارد که کوتینیو با متمایل شدن به سمت مرکز شوت بزند پس از این حرکت تکراری او کاملا از سوی بازیکنان حریف شناخت شده است و برایش برنامه ریزی می شود. کوتینیو تقریبا ایده دیگری ندارد و به کار تیمی در پشت محوطه جریمه کمتر اهمیت می دهد.

 

عملکرد فوق العاده دمبله

 

دومین علت به عملکرد خوب دمبله در فصل جاری مربوط می شود که با بازی های خوب و گل های پرتعداد خود از شانس کوتینیو برای حضور در ترکیب اصلی کاسته است و کوتنیو حتی در صورت دوران غیبت دمبله به دلیل مصدومیت نه تنها موفق به پر کردن جای اونشده بلکه باعث شده تا هواداران در انتظار بازگشت دمبله در اسرع وقت جهت تقویت تیم باشند.

 

ضعف بدنی

 

طبق گزارش، سومین دلیل کوتینیو، قدرت پایین فیزیکی اوست که برخلاف مسی و سوارز در نبردهای تن به تن کم می آورد و حتی دمبله در دوئل های خود بهتر از کوتینیو عمل می کند اما کوتینیو تمام دوئل های خود را می بازد.

 

بنابراین همه این ها باعث شده تا از اهمیت کوتینیو در ترکیب بارسلونا کاسته شود و این از چهره او در درون زمین کاملا نمایان است و به همین دلیل این منفی نگری باعث شده تا کوتینیو نتواند خلاقیت خود را به معرض نمایش بگذارد.

 

راه حل

 

بنابراین کوتینیو باید توان بدنی خود را برای پیروزی در دوئل هایش با بازیکنان حریف بهبود بخشد که ابلته در کوتاه مدت کاری دشوار است. همچنین کوتینیو باید در فاز تهاجمی خلاقیت بیشتری به خرج دهد حتی اگر بازهم تمایل داشته باشد با رفتن به مرکز زمین شوت بزند. از همه مهمتر بازیابی اعتماد به نفس کوتینیو است که شخصا باید به توانایی هایش باور داشته باشد و به دنبال آن ها بگردد بازیکنی که در این راه حمایت هم تیمی ها و ارنستو والورده را دراختیار دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.