پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو : مسی نگذاشت من پادشاه آخر هفته اروپا باشم

کد خبر : 87856  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 اسفند 1397
جرارد دلوفئو اوایل این هفته در لیگ انگلیس هتریک کرد . بازیکن سابق بارسلونا از عملکردش در واتفورد خوشحال است .

اختصاصی بارسا نیوز - دلوفئو پسر بارسلونا روز جمعه مقابل کاردیف برای واتفورد هتریک کرد . واتفورد با گل های او موفق به پیروزی 5-1 شد . به لطف این پیروزی آنها به رده هفتم جدول لیگ جزیره رسیدند و همچنان به کار خوب خود در فصل جدید برای تثبیت حضور در لیگ اروپا ادامه خواهند داد .

 


ویدیو : هتریک جرارد دلوفئو مقابل کاردیف سیتی


 

اما جرارد تنها بازیکنی نبود که این هفته موفق به هتریک شد . اگرچه 3 گل دلوفئو از نظر تاریخی برای واتفورد اهمیت زیادی داشت و این اولین هتریک واتفورد در لیگ جزیره بود ( آخرین هتریک واتفورد در لیگ دسته 1 به 33 سال قبل بازمیگردد - لیگ برتر با لیگ دسته 1 جایگزین شده است ) . با این حال دلوفئو به تمجید از مسی پرداخت .

 

دلوفئو به شبکه رادیوی اسپانیایی El Transistor گفت :

من فکر میکردم پادشاه آخر هفته ( اروپا ) بودم تا اینکه مسی را در سانچز پیزخوان دیدم . او بازیکنی باورنکردنی است و من واقعا از تماشای بازی او لذت بردم . یادم است وقتی در بارسلونا بودم یک بار توپ را مانند هندوانه برای لئو فرستادم . من از او عذرخواهی کردم اما مهار توپ توسط او باورنکردنی بود .

 

او در مورد بازگشت به بارسلونا نیز گفت :

من واقعا از حضور در بارسلونا لذت بردم زیرا در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کردم اما مجبور بودم مسیر خودم را بروم . بودن در بهترین تیم جهان هزینه دارد ( اشاره به اینکه بازی کمی به او میرسید ) و من احساس میکردم که دوست دارم به من نگاه متفاوتی شود .

 

من فرد بیماری نیستم ( احتمالا اشاره به اینکه مصدوم نبود ) و من نیاز به بازی داشتم و در بارسلونا بازی نمیکردم . سال منتهی به جام جهانی هم بود و میخواستم دقایق بیشتری بدست بیاورم ( تا مربی تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهم ) .

 

گفتنی است دلوفئو در سال 2003 به لاماسیا پیوست و اولین بازی خود در تیم اول را در سال 2011 انجام داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.