پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر یکی از هواداران بارسلونا : 4 اقدام برای کسب 3 گانه !

کد خبر : 87883  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 اسفند 1397
نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

اختصاصی بارسا نیوز - یکی از هواداران بارسلونا به نام Ndabenhle Dlamini اقدام به تهیه لیستی از 4 اقدام ضروری برای افزایش شانس کسب 3 گانه توسط باشگاه کرده است . نظر شما چیست ؟

 


استراحت مسی تا جایی که ممکن است

لیونل مسی مهمترین بازیکن تیم است و او میتواند تفاوت ها را بسازد مانند بازی با سویا که باعث کامبک بارسلونا شد . بنابراین مسی برای بارسلونا اهمیت زیادی دارد و زمانی که او در نیست احتمال شکست تیم زیاد است و حتی در صورت پیروزی بدون مسی جای خالی او بشدت احساس میشود . اما بارسلونا بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که با آنها نیز میتواند رقابت خوبی داشته باشد اما احتمالا بدون مسی قهرمانی در چمپیونزلیگ غیرممکن است .

 

از انجایی که مسی تفاوت بین موفقیت و شکست است به نظر میرسد ضروریست او همواره 100 درصد آماده باشد و در این صورت بارسلونا شانس کسب 3 گانه را خواهد داشت . بارسلونا میتواند بدون مسی در 60 الی 70 درصد بازی های لالیگایی لازم را کسب کند .

 

بنابراین با توجه به نکات گفته شده استراحت به مسی ضروری به نظر میرسد و نیازی نیست او در بازی های غیرمهم نیز در ترکیب باشد .

 


لوئیس سوارز روی فرم باشد

چه اتفاقی برای قاتل افتاده است ؟ این یک سوال میلیون دلاری است . لوئیس در این فصل به تدریج بهبود یافت و این اتفاق در 2 فصل اخیر نیز رخ داد اما به نظر میرسد او در این فصل با مشکل سختی مواجه است زیرا عملکرد او خوب نبوده و بازیکنی که در ابتدای فصل مقابل رئال هتریک کرد در هفته های گذشته یک تماشاگر در زمین بوده است .

 

بنابراین فهمیدن اینکه او در هفته های آینده دوباره تبدیل به یک قاتل میشود دشوار است . مسی به اندازه کافی گلزنی کرده و میتواند به این هم تیمی آمریکای جنوبی اش کمک کند . همه سوارز را به عنوان یک متخصص در بازی های بزرگ میشناسیم و احتمالا بهترین شماره 9 . اما او به درخشندگی بیشتری نیاز دارد .

 


یافتن بهترین موقعیت برای بازی کوتینیو

اکنون هیچکس نمیتواند با اطمینان بگوید که کوتینیو مناسب سیستم بارسلونا است . والورده فکر میکند او به عنوان وینگر چپ و برخی نیز فکر میکنند او به عنوان هافبک چپ میتواند در ترکیب قرار بگیرد . با این حال کوتینیو در هر دو موقعیت گفته شده ضعف دارد و زمانی که به عنوان مهاجم بازی میکند نیز به اندازه کافی نمیتواند به مسئولیت های دفاعی اش عمل کند . بنابراین به نظر میرسد وینگر چپ نمیتواند مناسب او باشد .

 

راه حل این مشکل میتواند گاهی در سیستم 4-2-2 نهفته باشد مانند فصل گذشته که مسی و سوارز در خط حمله بازی میکردند و خط هافبک نیز 4 بازیکن داشت و یا راه حل بازی با سیستم 4-2-3-1 مانند نیمه دوم بازی با سویا باشد .

 

یکی از دلایلی که کوتینیو فصل گذشته بهتر عمل میکرد نیز سیستم 4-4-2 بود . او در 4 فصل گذشته به عنوان هافبک چپ کار کرده است اما او موقعیتی در زمین را دوست دارد که وظیفه دفاعی او را کاهش دهد . این باعث میشود تا کوتینیو بتواند روی ضربات آخر خود بیشتر تمرکز کند و به مناطقی برود که فضای بیشتری را در اختیارش میگذارد . در این صورت دوباره میتوانیم گل های از راه دور کوتینیو را ببینیم .

 

این میتواند یک راه حل دائمی باشد به خصوص که باعث میشود ما همزمان شاهد حضور مسی , سوارز , کوتینیو و دمبله در زمین باشیم . این یک سیستم عالی است که باعث میشود رقیبان ضعیف شوند و بارسلونا با آن میتواند به فتح اروپا نیز امیدوارتر شود زیرا از 1/4 نهایی بازی ها بشدت سخت میشود و همانطور که میدانیم بارسلونا در 3 فصل گذشته در 1/4 نهایی لیگ قهرمانان حذف شده است .

 


سیستم چرخشی عاقلانه

یک موضوعی که در سیستم چرخشی والورده آزاردهنده است این است که او یا از چرخشی استفاده نمیکند و یا وقتی استفاده میکند کل ترکیب را تغییر میدهد . در واقع او عجیب ترین سیستم چرخشی را پیاده میکند . مثلا در بازی رفت با سویا باعث شد تیم با نتیجه 2-0 شکست بخورد زیرا اکثر بازیکنان مهم را حتی دعوت هم نکرد .

 

با این حال در فصل جاری والورده به مسی , راکیتیچ , بوسکتس و سوارز استراحت بیشتری داده است . استفاده از سیستم چرخشی میتواند وابستگی به مسی را کاهش دهد و ما قبلا دیده ایم که بدون مسی هم میشود نتایج خوبی گرفت . ( مانند زمان مصدومیت لئو در اوایل فصل )

 


نکته آخر :

در حال حاضر کسب 3 گانه یک رویا است اما بارسلونا میتواند آن را تبدیل به واقعیت کند . این با ایجاد تغییر در ترکیب و کمی خوش شانسی مانند مصدوم ندادن , دست یافتنی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.