پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فشار مجدد دمبله ای اسپورت روی کوتینیو

کد خبر : 88067  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 اسفند 1397
قیاس پس از رهایی از مصدومیت

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، دیگر بر کسی پوشیده نیست که عثمان دمبله مرد اصلی ترکیب 11 نفره بارسلونا است که از اواسط ماه نوامبر 2018 در ترکیب بارسلونا به جای کوتینیو فیکس شد و علی رغم سپری کردن یک دوره مصدومیت چند هفته ای جایگاه خود را از دست نداد چون فیلیپه کوتینیو موفق به استفاده از فرصت فوق العاده ای که به دست اورد نشد.

 

حتی پس از رهایی دمبله از مصدومیت نیز در شرایطی که مهاجم فرانسوی حتی به آمادگی 100 درصدی نرسیده بود، بازهم بیشتر از فیلیپه کوتینیو بازی می کرد و موثرتر ظاهر شد به صورتی که نه تنها دقایق بیشتری بازی کرده بلکه گل های بیشتری را نیز به ثمر رسانده است.

 

در طول دوره مصدومیت دمبله، نه تنها ارنستو والورده بلکه مسی و سوارز نیز سعی داشتند تا به کوتینیو کمک کنند و حتی مسی پنالتی بازی برگشت جام حذفی مقابل سویا را نیز به او داد اما کوتینیو پس از درخشش در آن بازی با به ثمر رساندن 2 گل مجددا به فرم ناامید کننده خود بازگشت و در ادامه دمبله به ترکیب اصلی بازگشت.

 

کوتینیو پس از ورود تعویضی در بازی رفت کوپا دل ری مقابل سویا، 4 بازی پیاپی مقابل ژیرونا، سویا در بازی برگشت، والنسیا و رئال مادرید را در ترکیب اصلی حضور یافت که نتوانست در زمان مصدومیت دمبله، روند باقباتی را طی کند.

 

بنابراین از زمان بازگشت دمبله به میادین، تعداد دقایق بازی، حضور در ترکیب اصلی و ورود به صورت تعویضی آن ها به صورت زیر است که دمبله در 4 بازی در ترکیب اصلی حضور داشته است.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.