پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو به احتمال زیاد مقابل لیون بازی میکند

کد خبر : 88191  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 اسفند 1397
کوتینیو احتمالا فرصت دیگری برای اثبات خود در بازی برگشت مقابل لیون خواهد داشت .

اختصاصی بارسا نیوز - موندو دپورتیوو گزارش داد که ارنستو والورده نمیخواهد روی دمبله که مصدومیت جزئی دارد ریسک کند . بازیکن فرانسوی جوان در پایان بازی با رایو وایکانو در روز شنبه احساس درد داشت و هنوز در حال انجام تست های پزشکی است .

 

بنابراین انتظار میرود کوتینیو روز چهارشنبه در ترکیب اصلی مقابل لیون باشد . در این گزارش آمده است که هافبک 26 ساله در این بازی نیز جزو 3 نفر خط حمله خواهد بود و این درحالیست که این بازیکن فصل گذشته بیشتر در خط میانی بازی میکرد .

 

کوتینیو در سال 2019 تنها 2 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است که هر 2 گل برابر سویا در بازی برگشت مرحله 1/4 نهایی کوپا دل ری بود که بارسلونا با نتیجه 6-1 پیروز شد . آخرین گل کوتینیو در لالیگا نیز مقابل رئال مادرید در اکتبر سال 2018 به ثمر رسید و این یعنی از آخرین گلزنی کوتینیو در لیگ بیش از 4 ماه میگذرد.

 

در کل کوتینیو در طول فصل 8 گل در 38 بازی زده و 5 پاس گل نیز داده است . نقد های زیادی به این بازیکن از سوی رسانه ها وارد شده و حتی گفته میشود امکان جدایی او در تابستان آینده به یکی از باشگاه های چلسی , منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن وجود دارد . با این حال بازیکنان و مربی بارسلونا چندین بار از فیلیپه حمایت کرده اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.