پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده : برابر لیون به انگیزه بیشتری نیاز نداریم

کد خبر : 88208  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 اسفند 1397
والورده نشان داد که تیمش برای شکست لیون انگیزه بسیار بالایی دارد

اختصاصی بارسا نیوز - ارنستو والورده سرمربی بارسلونا میگوید تیمش در مقایسه با الکلاسیکو برابر لیون به انگیزه بیشتری نیاز ندارد زیرا او و تمام بازیکنانش از اهمیت این بازی آگاه هستند .

 

والورده در آخرین کنفرانس خود گفت :

لازم نیست که ما برای بازیکنان یا طرفداران در بازی آینده ( لیون ) ایجاد انگیزه کنیم . همه ما میدانیم که چه خطری وجود دارد .

 

هفته گذشته مقابل رئال مادرید ما به هیچ انگیزه خاصی نیاز نداشتیم . مقابل رایو عجیب بود زیرا آنها ( رئال ) مادرید نبودند و رقابت هم چمپیونزلیگ نبود اما آنها ( رایو ) گل اول را زدند و جو عجیبی بود .

 

در واقع والورده با این داستان که رایو به عنوان یک تیم ضعیف تر موفق شد با انگیزه مقابل بارسلونا به گل اول دست پیدا کند به بازیکنان تیمش هشدار داد که نباید لیون را دست کم بگیرند .

 

بارسلونا چهارشنبه شب برای دومین بار مقابل المپیک لیون قرار میگیرد . کاتالان ها در بازی رفت 25 شوت زدند اما گلی زده نشد . در حال حاضر بارسلونا برای صعود به 1/4 نهایی لیگ قهرمانان باید برابر لیون نمایش متفاوتی داشته باشد .

 

هم بارسلونا و هم لیون برای بازی برگشت حداقل 1 مصدوم مهم دارند . مارسلو گوئدس و عثمان دمبله در ابتدای هفته جاری مصدوم شدند . هر دو بازیکن در ناحیه ران احساس درد دارند و حضورشان در بازی برگشت که چهارشنبه شب است مشخص نیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.