پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا: برای دستاوردهای ما ارزش قائل نیستند !

کد خبر : 88280  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 اسفند 1397
دلخوری آلبا همانند پیکه

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا علی رغم کسب دو گانه فصل گذشته و شانس بالا جهت تکرار ان در فصل جاری بابت فتح نکردن لیگ قهرمانان در فصل قبل و نحوه حذف مقابل رم تحت فشار است که این کم ارزش شمردن عملکرد تیم و دستاوردهای آن باعث دلخوردی جوردی آلبا شد که جرارد پیکه نیز به آن اشاره داشت.

 

در شرایطی که بارسلونا محکوم به فتح لیگ قهرمانان است و عده زیادی فتح لالیگا و جام حذفی را برای این تیم کافی نمی دانند اما از نظر جوردی آلبا این تیم دستاوردهای بزرگی داشته که در این فصل می تواند تمامی عناوین را فتح کند.

 

از این رو جوردی آلبا پس از بازی با لیون بیان کرد:

من فکر می کنم که از گوشه و کنار اسپانیا مدتی است که ارزش کمی برای دستاوردهای این تیم قائل هستند و امیدوارم که بتوانیم این فصل تمام جام ها را فتح کنیم. اینگونه به نظر می رسد که لیگ قهرمانان ارزش بیشتری دارد چون تمام تیم های بزرگ اروپایی در آن حضور دارند اما لیگ نیز تورنومنتی طولانی و سخت است. خواهیم دید که به چه عناوینی دست خواهیم یافت.

 

اشاره به چه منطقه ای داشتی؟

هر جا، البته دارم نمی گویم همه اما این احساس و تفکر من است. برای رسیدن به فینال هیجان زده هستیم که البته کار خیلی دشواری است چون حریفان قدرتمندی را درپیش خواهیم داشت. امیدواریم قهرمان شویم اما یک روز بد می تواند شما را از جام خارج کند. باید اتفاق سال گذشته در رم را به یاد داشته باشیم که پس از برد 4-1 بازی رفت همه فکر می کردند صعود کرده ایم.

 

بازگشت زیدان؟

بله متعجب شدم . او فضل های فوق العاده ای در رئال مادرید داشت. این برای یک سرمربی نرمال نیست که پس از ترک تیم بخواهد 9 ماه بعد بازگردد که البته رئال مادرید تصمیم عاقلانه ای گرفته است. سولاری و لوپتگی نیز شایسته احترام هستند اما این تصمیم بود که رئیس رئال گرفت.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.