پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: از مورینیو متشکرم و سعی می کنم حرفش را گوش کنم !

کد خبر : 88383  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 اسفند 1397
ایوان در واکنش به صحبت های مورینیو

اختصاصی بارسانیوز - ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا پس از پیروزی 4-1 مقابل رئال بتیس درخصوص تمجید ژوزه مورینیو از او مبنی بر مظلوم ترین فوتبالیست جهان توصیف کردنش مبنی بر اینکه کسی ارزش واقعی او را نمی داند، ضمن تشکر از آقای خاص روی توصیه او نیز شوخی کرد.

 

مورینیو که راکیتیچ را یکی از کارآمدترین بازیکنان جهان نامید بود و به راکیتیچ توصیه داشت در شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری برای ستاره شدن داشته باشد، اینگونه پاسخ او را درپی داشت:

مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است و من می خواهم بابت جملاتی که بر زبان اورد از او تشکر کنم و امیدوارم که در آینده ای نزدیک به تمرین دادن تیمش بازگردد. دوست دارم به یکی از باشگاه های لالیگایی بازگردد.

 

ایوان به شوخی نیز گفت:

من با مدیر رسانه ایم صحبت خواهم کرد تا درخصوص بهبود وضعیتم در شبکه های اجتماعی حرف بزنم.

 

ایوان درخصوص برد نیز گفت:

هم اکنون به قهرمانی در لالیگا نزدیک تر هستیم و پس از شکست اتلتیکو به برد مهمی دست یافتیم. باید به احترام به همه حریفانمان به پیروزی ادامه دهیم تا بهترین لیگ دنیای را فتح کنیم.

 

مسی؟

او در هر بازی تفاوت را رقم می زند وکارهای شگفت انگیزی انجام می دهد که از پس دیگران بر نمی آید. به راحتی بازی می کند و از بازی کردن لذت می برد و به ما کک می کند و ما در تلاش برای کمک به او هستیم که امروز نیز هت تریک جدیدی را ثبت کرد. امیدوارم مسی پس از رفتن به تیم ملی سالم برگدد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.