پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینفوگرافی؛ مقایسه بارسلونا قبل و بعد از مسی

کد خبر : 88510  |  زمان ارسال : شنبه 3 فروردین 1398
تحول بزرگ پس از مسی

اختصاصی بارسانیوز - در شرایطی که فوتبال باشگاهی در تعطیلات خود بابت برگزاری بازی های ملی به سر می برد، مارکا با منتشر کردن یک اینفوگرافی تاریخ بارسلونا را به دو بخش قبل و بعد از مسی مقایسه کرد.

 

عناوین قهرمانی

 

یکی از بزرگ ترین تغییرات در تعداد جام های کسب شده بارسلونا قبل و بعد از مسی است که در وران مسی بارسلونا موفق به فتح 33 عنوان قهرمانی شده است که معادل 35 درصد از جام های کسب شده در تاریخ باشگاه بارسلونا می باشد در شرایطی که دوران مسی از سال 2004 آغاز شده و حدودا 15 سال از آن گذشته و پیش از آن 105 سال بارسلونا قدمت داشته است. بارسلونا در طول تاریخ خود 93 جام کسب کرده است.

 

بارسلونا همچنین 4 عنوان از 5 عنوان خود در لیگ قهرمانان اروپا را در دوران مسی کسب کرده که معادل 80 درصد می باشد.

 

 

تغییر ذهنیت و نگرش

 

همانطور که پیکه اخیرا اعلام کرد، ذهنیت و نگرش بازیکنان بارسلونا در این دوران تغییر کرده است در دوره ای که بهترین دوره تاریخ باشگاه ثبت شده که به عنوان مثال در این دوران سانتیاگو برنابئو در سیطره باشگاه بارسلونا قرار دارد. همچنین بارسلونا برای اولین بار در تعداد پیروزی الکلاسیکو از رئال مادرید پیش افتاد و در 1 دهه اخیر 7 بار موفق به فتح لالیگا شده تا در کنار قهرمانی های پیاپی در جام حذفی تغییرات بزرگی را در تاریخ فوتبال اسپانیا رقم زده باشد.

 

گل ها

 

بارسلونا در 105 سال قبل از اولین بازی مسی موفق به ثمر رساندن 6081 گل شده بود که در 15 سال اخیر 2141 گل به ثمر رسیده که در این صورت 26 درصد از گل های تاریخ باشگاه در دوران 15 ساله مسی به ثمر رسیده که رقمی چشمگیر می باشد. از این تعداد گل 590 گل نیز سهم مسی بوده است.

 

میزان بودجه

 

با حضور مسی بارسلونا به موفقیت های بزرگی از نظر مالی دست یافته است. بارسلونا امروز بیشتر از هر زمان دیگری در سطح دنیا شناخته شده است که حضور مسی نقشی چشمگیر را ایفا کرده و همین موضوع باعث شده تا باشگاه بارسلونا بودجه خود را به طرز چشمگیری افزایش داده باشد و به مرز 1 میلیارد یورو در سال رسیدهب اشد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.