پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینفوگرافی؛ کاهش چشمگیر اختلاف بارسلونا از رئال با مسی

کد خبر : 88530  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 فروردین 1398
دوران خوشبختی داشتن مسی

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در تاریخ شکوهمند خود در 15 سال اخیر با حضور لیونل مسی شاهد تغییرات گسترده ای در آمار و ارقام های خود از جمله کسب عناوین قهرمانی بوده تا جایی که ضمن جبران عقب بودن نزدیک به 9 دهه از رئال مادرید در تعداد برد الکلاسیکو در این فصل موفق به جلو افتادن از رقیب سنتی خود شد.

 

بارسلونا تا قبل از مسی 16 بار قهرمان لالیگا شده بود که در دوران مسی 9 مرتبه دیگر آن را فتح کرد تا هم اکنون 25 عنوان قهرمانی داشته باشد درحالی که رئال مادرید در این دوران تنها موفق به اضافه کردن 4 قهرمانی لالیگا به 29 قهرمانی قبل خود شده است.

 

در جام حذفی اما وضعیت بارسلونا قبل از مسی نیز بد نبوده چون با 24 عنوان قهرمانی در دوران مسی نیز 6 بار موفق به فتح آن شده درحالی که رئال مادرید تنها 2 جام حذفی به 17 عنوان قبلی خود افزوده است.

 

بارسلونا تا قبل از مسی تنها 1 قهرمانی در لیگ قهرمانان داشت که با حضور او به 4 قهرمانی دیگر دست یافته است.

 

بارسلونا در دوران مسی به 33 عنوان قهرمانی رسیده درحالی که پیش از او 54 جام را فتح کرده بود و این برای رئال مادرید نیز 20 به 69 است و وجود مسی به شدت از قهرمانی های رئال مادرید نیز کاسته است.

 

بنابراین بارسلونا با 87 عنوان قهرمانی تنها 2 جام تا رئال مادرید فاصله داد که در صورت کسب 3 گانه فصل جاری می تواند از رئال مادرید در تعداد جام ها نیز جلو بیافتد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.