پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و سوارز در آخرین تمرین گروهی قبل از دربی

کد خبر : 88574  |  زمان ارسال : جمعه 9 فروردین 1398
در انتظار اعلام لیست

اختصاصی بارسانیوز - لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا که در اخرین بازی مقابل رئال بتیس با مصدومیت از ناحیه مچ پا 10 الی 15 روز دوری او از میادین اعلام شد، انتظار می رفت که به دربی مقابل اسپانیول برسد که امروز در آخرین جلسه تمرینی قبل از مصاف با اسپانیول در تمرین گروهی حضور یافت.

 

لوئیس سوارز در شرایطی با سایر هم تیمی های خود در تمرین حضور داشته که لیونل مسی نیز دیگر بازیکن بارسلونا است که حضور او مقابل اسپانیول در ابهام به سر می برد چون مسی نیاز به استراحت دارد و شاید برای این دیدار به بازی گرفته نشود هرچند که مشکل جدی برای بازی کردن ندارد.

 

عثمان دمبله اما غایب بزرگ بارسلونا در بازی فردا محسوب می شود که در تلاش است برای دیدارهای حساس هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید و منچستر یونایتد آماده شود.

 

 

ارنستو والورده تا دقایقی دیگر لیست تیم خود را برای بازی فردا اعلام خواهد کرد و در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز حاضر خواهد شد.

 

طبق گزارش آ اس مادرید نیز در باشگاه بارسلونا درخصوص درد مسی نگران نیستند و احتمال عمل جراحی او را رد می کنند دردی که مسی از ژانویه در استخوان ناحیه تناسلی حس می کند که بابت بازی های پرتعداد است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.