پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: ترکیب فردا می تواند تغییراتی داشته باشد؛ می خواهیم در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیریم

کد خبر : 89066  |  زمان ارسال : جمعه 6 اردیبهشت 1398
برای صحبت درخصوص لیورپول وقت هست

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در هفته 35 لالیگا از لوانته در بازی قهرمانی پذیرایی خواهد کرد که ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از این دیدار حاضر شد.

 

والورده درخصوص پیروزی در بازی فردا وبرگزاری جشن قهرمانی در نیوکمپ گفت:

تنها به 3 امتیاز برای فتح لالیگا نیاز داریم. لوانته روند خوبی را می گذراند و بازی پیچیده و دشواری است اما مطمئنا می خواهیم فردا در کنار هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم.

 

لیورپول؟

در حال دیدن بازی هایشان هستیم اما نمی خواهیم در حال حاضر به آن اهمیت دهم چون به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم. پس هنوز وقت برای تجزیه و تحلیل حریفمان در لیگ قهرمانان و صحبت در مورد لیورپول وجود دارد.

 

قهرمانی در نیوکمپ؟

اینکه می توانیم در نیوکمپ قهرمان شویم اتفاق خوبی است اما بیشتر نگران اینم که بتوانیم در اسرع وقت تکلیف لالیگا را مشخص کنیم. هدف ما در حال حاضر همین است و امیدواریم فردا در کنار هوادارانمان موفق به انجام این کار شویم.

 

تغییر در ترکیب؟

می توانیم شاهد برخی تغییرات باشیم اما قبلاز بازی با لیورپول 4 روز فرصت خواهیم داشت و از طرفی قهرمانی در لالیگا اعتماد به نفس زیادی به ما خواهد داد.

 

فرصت بازی به جوانان؟

لالیگا تورنومنتی طولانی است که همه بازیکنان می توانند فرصت بازی در ان را به دست اورند. در مقابل هوئسکا نکات مثبت زیادی وجود داشت ولی خب در هر بازی تنها 11 بازیکن می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

والورده درخصوص اهمیت بازی فردا تاکید کرد:

هدف ما بردن در بازی فردا است چون به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم و به اینکه دیدار قبل از مصاف با لیورپول هست فکر نمی کنیم. ما برای لالیگا ارزش قائل هستیم چون این پیوستگی و تداوم عملکرد خوب تیم را در طول فصل بازگو می کند، نبردی که چند ماه زمان می برد. برای فتح لیگ هم باید در داخل خانه ببرید و هم خارج از خانه و همین طور بازی های پیچیده و دشوار را که بارسلونا در سال های اخیر چندین عنوان لیگ را کسب کرده است.

 

قهرمانی مجدد با اختلاف؟

فصل گذشته نیز لالیگا را با اختلاف فصل کردیم که این فصل نیز می توانیم آن را تکرار کنیم. از عملکرد تیمم خیلی راضی هستم چون فتح لالیگا با اختلاف امتیاز در دو فصل متوالی کار آسانی نیست.

 

نیم نگاهی به بازی اتلتیکو؟

نه، ایده مشخصی داریم اینکه فردا برنده شویم.

 

نبرد با لیورپول؟

توجه داریم اما نمی خواهم از اهمیت فتح لالیگا جدا شوم. دوست دارم لالیگا را برجسته کنم.

 

هشتمین لالیگا در 11 فصل اخیر؟

ما ارزش زیادی برای لالیگا قائلیم. لالیگا نشانگر قدرت شما در طول فصل است اما لیگ قهرمانان بیشتر بیانگر عملکردتان در لحظات خاص است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.