پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پایان تلخ در فینال : زنان بارسلونا 1-4 لیون ; رویایی که تار و مار شد !

کد خبر : 89696  |  زمان ارسال : شنبه 28 اردیبهشت 1398
زنان بارسلونا نایب قهرمان اروپا شدند

اختصاصی بارسا نیوز - المپیک لیون به بارسلونا خیلی شفاف گفت که تیم هنوز نیاز به بهبود زیادی دارد و اگر آنها میخواهند در لیگ قهرمانان رقابت کنند باید کیفیت خود را افزایش دهند .

 

 ............ ترکیب بارسلونا ............
 

Paños; Torrejón, Pereira (Van der Gragt, 81'), Mapi León, Leila; Aitana Bonmatí (Andressa Alves, 69'), Vicky Losada, Alexia; Mariona, Duggan (Oshoala, 69') , Lieke Martens

لیون با پیروزی 4-1 مقابل زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی قهرمان چمپیونزلیگ شد . پیروزی زنان لیون قابل پیشبینی بود و آنها در همان نیم ساعت اول کار بارسلونا را تمام کردند .

 

زنان بارسلونا مدت های زیادی در انتظار حضور در فینال بود و برای اولین بار به این مرحله رسیدند اما آنها نیاز به یادگیری زیادی دارند . شاید فصلی دیگر

 

گردباد فرانسوی

نزدیک به 20 هزار نفر تماشاگر بازی فینال بودند اما چهره بازیکنان بارسلونا از همان هنگام ورود به میدان عصبی بود . در حالی که بازیکنان بارسلونا هنوز در حال کشف زمین بودند و درگیر جو ورزشگاه که اولین ضربه به تیم وارد شد . دقیقه 4 لیون توسط جنفیر ماروشسان به گل رسید و گل های بعدی لیون نیز در دقایق 14 , 19 و 30 توسط آدا هگربرگ زده شد تا نشان دهد که تیم پس از گل اول از هم پاشید .

 

بارسلونا در نیمه دوم گلی نخورد و در دقیقه 89 توسط اوشوآلا به گل رسید تا این بازی با نتیجه 4-1 به پایان برسد .

 

# گفتنی است تیم زنان لیون از در سال های 2010 , 2011 , 2012 , 2013 , 2016 , 2017 , 2018 و 2019 به فینال لیگ قهرمانان رسیده و 6 بار قهرمان شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.