پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا - والنسیا ; نزدیک به 2 گانه دیگری ( آمار و اطلاعات بازی )

کد خبر : 89892  |  زمان ارسال : شنبه 4 خرداد 1398
ارنستو والورده میتواند با کسب پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در جام حذفی , تاریخ را بدست بیاورد .

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و والنسیا به فینال کوپا دل ری 2018/19 رسیده اند . این میتواند سومین جام بارسلونا در این فصل پس از سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا باشد . بارسلونا در لیگ قهرمانان تا نیمه نهایی پیش رفت اما توسط لیورپول حذف شد . همچنین بارسلونا در فینال سوپرکاپ کاتالونیا که البته جام رسمی نیست به ژیرونا باخت .

 

تیم ارنستو در لالیگای امسال موفق به شکست والنسیا نشد و بازی رفت با تساوی 1-1 و برگشت با تساوی 2-2 به پایان رسید . هر 3 گل بارسلونا را مسی به ثمر رساند .

 

 نهمین دوگانه تاریخ 

برای بارسلونا بازی امشب بسیار مهم است زیرا پیروزی در بنیتو ویلمارین دی سویا میتواند به نهمین 2گانه تاریخ باشگاه تبدیل شود و همچنین پنجمین قهرمانی متوالی در کوپا دل ری محسوب خواهد شد . رکورد قبلی که 4 قهرمانی متوالی است در اختیار بارسلونا , رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو است .

 

 پنجمین قهرمانی متوالی 

بارسلونا در 4 قهرمانی آخر خود در فینال ها : سال 2015 ( پیروزی 3-1 مقابل اتلتیک بیلبائو ) , سال 2016 ( پیروزی 2-0 مقابل سویا ) , سال 2017 ( پیروزی 3-1 مقابل آلاوس ) , سال 2018 ( پیروزی 5-0 مقابل سویا ) و امسال مقابل والنسیا بازی خواهد کرد .

 

 رکورد بازیکنان در قهرمانی 

از سوی دیگر اگر بارسلونا امشب قهرمان شود 3 بازیکن تیم یعنی مسی , پیکه و بوسکتس با رکورد 7 قهرمانی آگوستین گاینزا برابر میشوند . این بازیکنان بارسلونا در حال حاضر 6 قهرمانی را در جام حذفی تجربه کرده اند .

 

 رکورد گلزنی مسی 

اگر مسی امشب 1 گل در فینال به والنسیا بزند با رکورد تلمو زارا عبور میکند و شش گله خواهد شد .

 

 300 بازی آلبا 

جوردی آلبا مدافع چپ بارسلونا میتواند 300مین بازی رسمی خود را امشب انجام دهد . او در 197 بازی لالیگا , 58 بازی لیگ قهرمانان , 34 بازی کوپا دل ری , 8 بازی سوپرکاپ اسپانیا و 2 بازی جام باشگاه های جهان به میدان رفته است . آلبا در این 299 بازی خود 15 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است .

 

 آخرین قضاوت ماینکو 

امشب همچنین آخرین بازی است که آندیانو ماینکو به عنوان داور یک بازی را قضاوت میکند . او از فصل 2000/01 تاکنون 406 بازی را در لالیگا , کوپا دل ری و سوپرکاپ سوت زده است . او طی این مدت 2 هزار و 18 بار از کارت زرد و 87 بار از کارت قرمز استفاده کرده است .

 

 مسیر قهرمانی 

بارسلونا برای رسیدن به فینال از سد تیم های لئونسا , لوانته , سویا و رئال مادرید گذشت . در این مسیر بارسلونا رئال مادرید را در نیمه نهایی در مجموع رفت و برگشت با نتیجه 4-0 شکست داد . در 1/4 نهایی سویا را در مجموع با نتیجه 6-3 برد , لوانته را در 1/8 نهایی در مجموع با نتیجه 4-2 برد و در 1/16 نهایی نیز برابر لئونسا 5-1 پیروز شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.