پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز: چه کسی از بازی در کنار نیمار لذت نمی‌برد؟

کد خبر : 90559  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 خرداد 1398
مهاجم اروگوئه‌ای ورود بازیکنان جوان را امری ضروری برای آینده باشگاه دانست.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش تریبونا، لوئیس سوارز طی مصاحبه‌ای با RAC1، به پرسش‌هایی راجع به بازگشت نیمار، ورود گریزمان و بازنشستگی در بارسلونا پاسخ داد:

 

بازنشستگی در بارسلونا برای من ایده‌آل و رویایی خواهد بود؛ جایی که در حال حاضر در آن بسیار خوشحال هستم. البته از عملی‌شدن این رویا مطمئن نیستم چرا که محقق‌شدن آن تنها به من وابسته نیست.

 

گفته می‌شود که سران بلوگرانا به دنبال جذب جانشینی برای لوئیس سوارز هستند، با این حال مهاجم 32 ساله اعلام کرد که مشکلی با ورود رقیب ندارد و  این امر را برای آینده باشگاه ضروری می‌داند:

 

با توجه به نیازهای باشگاه، هر مهاجم مرکزی در بارسلونا باید همیشه آماده رقابت با بازیکنان دیگر و از دست دادن جایگاه خود باشد. هدف همه ما کمک به بارسلونا است و با توجه به اینکه من در ژانویه 33 ساله خواهم شد، پیگیری مدیران برای جذب مهاجم مرکزی امری طبیعی‌ست. با گذشت زمان باشگاه باید بازیکنان جوان را وارد تیم کند؛ نه تنها برای رقابت با من، بلکه برای آینده.

همانطور که سال قبل گفتم، گریزمان بازیکن باکیفیتی‌ست اما حال حاضر بازیکن تیم اتلتیکو مادرید است و ترجیح می‌دهم در مورد او نظری ندهم.

 

او همچنین بهترین لحظات خود در بارسلونا را بازگو و از بازگشت احتمالی نیمار استقبال کرد:

 

من خوش‌شانس بودم که بهترین سال‌های فوتبال خود را در بارسلونا، و در کنار بهترین بازیکن جهان مسی و دومین بازیکن برتر جهان نیمار سپری کرده‌ام. بردن سه‌گانه یکی از بهترین لحظات زندگی مرا رقم زد. چه کسی دوست ندارد که از بازی‌کردن در کنار نیمار لذت ببرد؟ البته وضعیت او وابسته به پی‌اس‌جی است و این صحبت‌ها همواره در بازار نقل و انتقالات وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.