پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکنان برزیل با حرف های مسی موافق نیستند

کد خبر : 91045  |  زمان ارسال : دوشنبه 17 تیر 1398
آنها با مسی موافق نیستند

اختصاصی بارسانیوز- بازیکنان برزیل حرف های مسی در مورد اتفاقات داوری اخیر موافق نیستند.

 

مسی اخیرا در مصاحبه ای گفته بود:

متاسفانه من تمام اینها را برای برزیل میبینم ( میخواهند برزیل قهرمان شود ) . امیدوارم که var و داوران در فینال هیچکاری انجام ندهند . شاید به خاطر آنچه گفتم ( انتقادات قبلی ام ) این اتفاق رخ داد ( اشاره به اخراج ) . من به دلایل زیادی به مراسم جایزه نرفتم . لازم نیست ما هم بخشی از این فساد باشیم . برزیل همه چیز را برای قهرمانی اش آماده کرده است . امیدوارم که به پرو اجازه رقابت دهند .

 

در نهایت برزیل با شکست پرو قهرمان کوپا آمریکا شد، عده ی زیادی از بازیکنان برزیل  موافق نبودند دنی آلوز، تیاگو سیلوا، کاسمیرو  با حرف های او مخالف بودند.

 

دنی آلوز همبازی سابق مسی گفت:

امروز یک روز ویژه برای ماست و ما میخواهیم از آن لذت ببریم. من فقط میتوان بگویم با حرف های مسی در این باره موافق نبودم، ما برای این قهرمانی تلاش های زیادی کردیم. من میدانم او ناراحت است ولی با حرف های او موافق نیستم.

 

مارکینیوش گفت:

این ناامید کننده است که بازیکنی در سطح مسی چنین کلماتی را بر زبان می آورد. در بعضی مواقع داوران در بارسلونا و تیم ملی به او توجه ویژه ای دارند ولی او حرفی نمیزند!

 

یکی دیگر از کسانی که با مسی مخالف بود تیاگو سیلوا بود، او گفت:

خیلی سخت است درباره این مسئله صحبت کنیم. وقتی در مسابقه ای شکست میخوری دوست داری دیگران را مقصر نشان دهی تا فشار روی خودت را کم کنی، من فکر میکنم مسی به این دلیل چنین حرف هایی زد.

 

کاسمیرو هم با او مخالف بود و گفت:

بعضی انسان ها هستند که هرچه را میخواهند به زبان می آورند. این تخصص من نیست که بگویم داور بد یا خوب عمل کرده است. در نهایت باید به پرو تبریک بگوییم به دلیل کار بزرگی که انجام دادند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.