پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه های والورده برای پرکردن جای مالکوم

کد خبر : 91916  |  زمان ارسال : جمعه 11 مرداد 1398
انتظار برای نیمار، استفاده از بازیکنان تیم ب و یا تغییر پست یکی از هافبک‌ها

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش موندو، اریک آبیدال در مصاحبه‌ای عنوان کرد که والورده برای خط حمله شش بازیکن می‌خواهد اما با انتقال مالکوم به زنیت، این عدد به پنج کاهش پیدا می‌کند.

 

زمان زیادی تا شروع لیگ باقی نمانده و بارسا قصد دارد با استفاده از بازیکنان فعلی و یا ورود به بازار، جای خالی وینگر 22 ساله را پر کند. در همین راستا گزینه اصلی باشگاه کماکان نیمار است که البته ورود او آسان و فوری نخواهد بود چرا که پاریس سنت ژرمن پول می‌خواهد اما بارسا تنها به ورود بازیکن به معامله فکر می‌کند.

 

همچنین بازیکنانی نظیر دمبله و کوتینیو که قهرمان لوشامپیونه به آن‌ها علاقه‌مند است نیز تهاجمی هستند و تمایل این تیم به جذب راکیتیچ کاهش یافته است. 

 

 

دیگر گزینه باشگاه ورود به بازار و خرید بازیکنی با ویژگی‌های متفاوت است که اقتصادی‌تر بوده و نقش جایگزین را در تیم ایفا می‌کند. بلوگرانا همچنین می‌تواند برخی بازیکنان تیم ب که والورده در تور ژاپن آن‌ها را امتحان کرد را به تیم اصلی منتقل کند و کارلس پرز یکی از گزینه‌ها محسوب می‌شود.

 

فرمول دیگری که والورده می‌تواند از آن بهره ببرد، استفاده از یکی از هافبک‌های تیم به عنوان مهاجم است و کارلس آلنیا بازیکنی‌ست که کیفیت اثبات شده‌ای دارد اما ممکن است در سازگاری با پست جدید به مشکل بخورد. رافینیا نیز می‌تواند این پست را به خوبی پر کند چرا که بعد از ریکاوری، در دو بازی به عنوان مهاجم مرکزی به میدان رفت و عملکرد خوشجال کننده‌ای داشت.

 

 

البته با توجه به اتمام قرارداد هافبک برزیلی در ژوئن 2020، باشگاه قصد دارد او را به فروش برساند تا مجبور به تمدید قرارداد نشود. لازم به ذکر است که رافینیا در تابستان گذشته نیز یکی از گزینه های خروج از باشگاه بود اما با عملکرد درخشان خود در بازی‌های پیش فصل در نیوکمپ ماندنی شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.