پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیمئونه : بارسلونا سبک بازی خاصی دارد اما رئال مادرید فاقد سبک است !

کد خبر : 92018  |  زمان ارسال : یکشنبه 13 مرداد 1398
بارسلونا مدرسه فوتبال و سبک خاصی دارد اما سبک بازی رئال مادرید را بازیکنانش تعیین میکنند

اختصاصی بارسا نیوز - دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در مصاحبه جدید خود درباره بارسلونا و رئال مادرید 2 رقیب خود صحبت کرد .

 

سیمئونه میگوید شیوه بازی بارسلونا را مدرسه فوتبال لاماسیا مشخص میکند اما رئال مادرید سبک و فلسفه مشخصی برای بازی ندارد و کاملا وابسته به بازیکنانش است .

 

دیگو سیمئونه گفت :

وقتی یک مربی وارد باشگاه جدیدی میشود باید تاریخ باشگاهش را درک کند . اگر مربی تاریخ را نفهمد در مسیر شکست حرکت میکند . وقتی مربی قبول میکند که هدایت یک تیم را برعهده بگیرد باید اولین سوالی که میپرسد این باشد " تاریخ این باشگاه چیست ؟ "

 

او در ادامه افزود :

شیوه بازی تیم است که تاریخ باشگاه را شکل میدهد . مثلا آژاکس را به مدرسه فوتبالش میشناسیم . بارسلونا نیز ( به لاماسیا ) شناخته میشود . یوونتوس هم همینطور و اتلتیکو مادرید هم . رئال مادرید مدرسه فوتبال ندارد زیرا آنها با توجه به ستاره های خود فوتبال بازی میکنند .

 

تیم های جدیدی در حال متولد شدن هستند مثل منچسترسیتی گواردیولا که تاریخی ندارد اما گواردیولا در حال مشخص کردن مسیر است و شاید 10 سال دیگر بگویم سیتی نیز یک سبک خاص برای بازی دارد .

 

گفتنی است بارسلونا در جهان به دلیل فوتبال هجومی و مالکانه شناخته میشود . در مدرسه فوتبال لاماسیا از 8 سالگی به بازیکنان این شیوه بازی آموزش داده میشود که بر پاس های سریع , حفظ توپ و پرس مداوم بازیکنان حریف متکی است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.