پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو : خط هافبک بارسلونا برای دیدار مقابل بیلبائو

کد خبر : 92529  |  زمان ارسال : سه شنبه 22 مرداد 1398
دی یانگ ، بوسکتس و راکیتیچ خط هافبک را تشکیل میدهند

اختصاصی بارسا نیوز - ترکیب تیم تا حد زیادی مشخص است.

 

طبق گزارش موندو ، با مشاهده میزبان دقایق حضور بازیکنان در تور پیش فصل میشود ترکیب بارسلونا را برای دیدار هفته اول لیگ مقابل بیلبائو را پیش بینی کرد. دی یانگ خرید جدید باشگاه با عملکرد های خوبش در دیدار مقابل ناپولی حالا تمام هواداران را عاشق خود کرده است.

 

در خط دفاع نلسون سمدو ، جرارد پیکه ، کلمنت لنگلت و جوردی آلبا انتخاب های والورده خواهند بود. در حال حاضر وضعیت مسی برای حضور در این دیدار مشخص نیست اما به احتمال بسیار قوی غایب خواهد بود. در خط حمله نیز سوارز ، گریزمان و دمبله مثلث تهاجمی را تشکیل میدهند.

 

به احتمال بسیار قوی ارنستو والورده در خط هافبک قصد دارد از سرخیو بوسکتس ، فرنکی دی یانگ و ایوان راکیتیچ استفاده کند. دی یانگ در آژاکس و هلند در تمام خطوط هافبک بازی کرده و مشکلی ندارد. آرتورو ویدال و آرتور ملو به علت حضور در کوپا آمریکا نسبت به سایر بازیکنان دیر تر به تمرینات اضافه شدند و هنوز از لحاظ بدنی کاملا آماده نیستند و به احتمال زیاد جایی در ترکیب اصلی ندارند.

 

شایعات نشان میدهد که احتمال سبک تر شدن خط هافبک وجود دارد و میتوان منتظر خروج بازیکنانی چون راکیتیچ ، ویدال و رافینیا باشیم. راکیتیچ از مهره های نزدیک و قابل اعتماد والورده بوده که اگر خروجش انجام شود قطعا والورده ناراحت میشود اما هر چیزی ممکن است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.