پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نکاتی درباره بازی بارسلونا و رئال بتیس

کد خبر : 93053  |  زمان ارسال : یکشنبه 3 شهریور 1398
رئال بتیس مقابل بارسلونا بازی خواهد کرد

اختصاصی بارسانیوز- به گزارش تریبونا بارسلونا امشب بتیس بازی خواهد کرد.

 

وضعیت بارسلونا در این بازی

 

بارسلونا در این دیدار سوارز و دمبله در اختیار ندارد و مسی هم از لیست نهایی خط خورده است. موسی واگوئه و کارلس آلنیا هم در لیست نهایی حضور ندارند، از نکات جالب این بازی حضور آنسومانه فاتی 16 ساله در لیست بارسلونا است.

 

بارسلونا در دیدار قبلی خود مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس با نتیجه 1-0 شکست خورد و در حال حاضر در رده هجدهم لالیگا قرار دارد.

 

وضعیت رئال بتیس در این بازی

 

رئال بتیس در این بازی بورخا ایگلسیاس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. خوئل روبلس دروازه بان اول رئال بتیس هم به دلیل این که در بازی قبلی مقابل رئال وایادولید از زمین اخراج شد در این بازی غایب است.

 

رئال بتیس در بازی قبلی خود در استادیوم خانگی خود برابر رئال وایادولید با نتیجه 2-1 شکست خورد. رئال بتیس در حال حاضر در رده هفدهم لالیگا قرار دارد.

 

نتیجه احتمالی دیدار رئال بتیس و بارسلونا

 

90Min's editors:  بارسلونا 3 - رئال بتیس 1

هر دو تیم در زیر فشار قرار دارند. بارسلونا در سن مامس از اتلتیک بیبائو شکست خورد و این نتیجه نمیتواند بار دیگر در نیوکمپ تکرار شود. همچنین رئال بتیس هم در اولین بازی فصل شکست خورد و نمیتواند در دومین بازی هم با شکست زمین مسابقه را ترک کند.

 

Evening Standard: بارسلونا 2- رئال بتیس 0

بارسلونا فصل گذشته موفق شد در نیوکمپ در 19 بازی 15 برد کسب بکند و 51 گل به ثمر برساند. علی رغم مصدومانی که بارسلونا دارد باید این نکته را به یاد داشته باشیم که رئال بتیس فصل گذشته را در رتبه دهم به اتمام رساند. آنها همچنین در اولین بازی فصل در خانه از رئال وایادولید شکست خوردند و شانس بالایی برای بردن در این مسابقه ندارند.

 

نکاتی درباره بازی بارسلونا و رئال بتیس

 

1- بارسلونا تاکنون 113 بار مقابل رئال بتیس قرار گرفته است. در این بازی ها بارسلونا توانسته 67 بار پیروز شود. بارسلونا همچنین 24 بار در این دیدار شکست خورده و 22 بار مسابقه با تساوی به پایان رسیده است.

 

2- لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ بارسلونا مقابل رئال بتیس محسوب میشود. لیونل مسی موفق شده در این دیدار برای بارسلونا 23 گل به ثمر برساند. پشت سر او اتوئو با 11 گل و سوارز با 10 گل قرار دارند.

 

3- رئال بتیس سال قبل تنها تیمی بود که موفق شد بارسلونا را در نیوکمپ مغلوب کند. بتیس سال قبل بارسلونا را در نیوکمپ با نتیجه 4-3 مغلوب کرد ولی در بازی برگشت با نتیجه 4-1 از بارسلونا شکست خورد.

 

4- مارک بارترا، ویلفرد کاپتوم و کریستین تیو بازیکنان سابق بارسلونا هستند که در رئال بتیس بازی میکنند. همچنین جونیور فیرپو هم در نقل و انتقالات امسال از رئال بتیس به بارسلونا منتقل شده است.

 

5- نکته جالب توجه این است که گل مسی به رئال بتیس در فصل قبل لالیگا در حال حاضر نامزد جایزه پوشکاش است. در جریان بازی فصل قبل رئال بتیس و بارسلونا که با نتیجه 4-1 به اتمام رسید مسی یک گل زیبا به ثمر رساند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.