پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امیدواری زوج جوان بارسلونا به کسب فرصت دوباره مقابل والنسیا

کد خبر : 93751  |  زمان ارسال : چهارشنبه 20 شهریور 1398
انتظار می‌رود که آنسو فاتی و کارلس پرز در نبود مسی، سوارز و دمبله به صورت مجدد به میدان بروند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، آغاز فصل جدید برای بارسلونا به خوبی پیش نرفته و ارنستو والورده همچنان به دنبال یک ترکیب برای رسیدن به ثبات در تیم است.

 

با این حال مصدومیت‌های متعدد ستارگان تیم باعث شده که ترکیب تحت تاثیر قرار گرفته و تنها راه حل موجود بازی‌دادن به جوانان مستعد و با انگیزه باشد.

 

لیونل مسی به بازی والنسیا نمی‌رسد و در کنار عثمان دمبله روی سکو ها حضور خواهد یافت. وضعیت لوئیس سوارز نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این بدین معناست که آنسو فاتی همچنان عضو تیم اول خواهد بود.

 

ستاره 16 ساله پس از انجام دو بازی پیاپی و گلزنی برای بارسلونا، به وضوح در برنامه‌های والورده جای گرفته و تا زمانی که ستارگان اصلی تیم آماده نباشند، به کار خود با تیم اصلی ادامه خواهد داد.

 

همچنین با خروج رافینیا، کارلس پرز تنها وینگر در دسترس تیم به حساب می‌آید و انتظار می‌رود که او پس از دعوت شدن به تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا، در ترکیب بارسا قرار گیرد.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رود که کارلس پرز و آنسو فاتی بهترین گزینه‌های قرار گرفتن در کنار آنتوان گریزمان باشند و با استفاده صحیح از فرصت‌ها رویاپردازی خود را ادامه دهند تا لاماسیا کماکان راه حل مشکلات فعلی بلوگرانا باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.