پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: آغاز فصل برای من نگران کننده نیست اما باید بهتر عمل کنیم

کد خبر : 93754  |  زمان ارسال : پنجشنبه 21 شهریور 1398
بخش دوم مصاحبه مسی با اسپورت

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت، لئو مسی در ادامه صحبت‌های خود درباره وضعیت تیم و جام‌های پیش رو سخن گفت:

 

استارت تیم در فصل جدید چگونه بوده است؟

نگران نیستم. عجیب بوده چرا که بازیکنان مصدوم بسیاری داشتیم. در مقابل بیلبائو فوق‌العاده بازی کردیم و استادیوم آسانی نبود. کنترل بازی را در نیمه دوم در اختیار داشتیم اما نمی‌توانستیم در یک سوم نهایی زمین حریف مقصد درست برای پاس را انتخاب کنیم. باختیم اما لیاقت ما این نبود. در برابر بتیس نمایش تیمی فوق‌العاده‌ای دیدم و در نیمه دوم بسیار خوب بودیم. بازی در خارج از خانه برابر اوساسونا برای ما هزینه در پی داشت. این برای من نگران کننده نیست اما ما باید بدانیم که نمی‌توانیم اینگونه فصل را آغاز کنیم. شروع بسیاری بدی بوده و اکنون، بعد از وقفه بازی‌های ملی، باید از همه چیز مطمئن شده ،بهتر شویم و کنترل را در بازی‌های پیش رو بدست آوریم.

 

آیا کسب چمپیونزلیگ در ازای از دست دادن لالیگا را ترجیح می‌دهی؟

خیر. زمانی که فصل را آغاز کنیم همیشه یک چیز می‌گوییم که ما می‌خواهیم همه چیز را فتح کنیم و بهترین خود را برای دستیابی به آن امتحان کنیم. با این حال واضح است که من می‌خواهم برنده چمپیونزلیگ شوم چرا که مدت بسیاری‌ست آن را کسب نکرده‌ام. باید چمیپونزلیگ را ببریم اما در آغاز فصل جامی را به دیگری ترجیح نمی‌دهیم و می‌خواهم هر دو (لالیگا و چمپیونزلیگ) را برنده شوم.

 

کدام یک از رقبا بیشتر تقویت شده است؟

من باور دارم که همه تیم‌ها با خریدهای جدید ترکیب خود را تقویت کرده‌اند. اتلتیکو تیم فوق‌العاده‌ای دارد و خریدهای خوبی داشته است. احساس می‌شد که آن‌ها تضعیف می‌شوند اما تیم بسیار خوب، با گزینه‌های متعدد و هماهنگی خوبی ایجاد کرده‌اند. رئال مادرید نیز خریدهای خوبی داشته و در کنار بازیکنانی که از قبل در اختیار داشتند، بازیکنان مهمی مانند هازارد نیز به آن‌ها اضافه شده‌اند. یوونتوس و سیتی نیز خرید‌های خوبی کرده‌اند. در کل فکر می‌کنم که همه تیم‌های بزرگ در حال تقویت هستند.

 

به آنفیلد باز می‌گردیم. چه چیزی از آن شب یا باخت مقابل رم آموختید؟

نه تنها به خاطر یک بازی، بلکه بخاطر تجربیات متعدد ما در چمیپونزلیگ. یک نمایش بد حتی اگر شما برتری داشته باشید می‌تواند منجز به حذف شود. استادیوم‌های انگلیسی به تیم‌های خود کمک بسیاری می‌کنند. گلزنی در خارج از خانه نیز برای برد چمپیونزلیگ مهم است. زمانی که ما قهرمان اروپا شدیم نیز اینگونه بود و اگر درست به یاد داشته باشم، در همه بازی‌های خارج از خانه گلزنی 

 

این اصلی‌ترین چیزی است که شما یاد گرفتید؟

من اینطور فکر می‌کنم. از قبل نیز آن را می‌دانستم چرا که بدیهی است اما آن بازی اثر بیشتری گذاشت. به ثمر رساندن گل خارج از خانه قدم مهمی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.