پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ترشتگن: باید امتیازات بیشتری کسب کنیم؛ امیدوارم مسی در تیم بماند

کد خبر : 93765  |  زمان ارسال : جمعه 22 شهریور 1398
صحبت‌های سنگربان آلمانی پس از بازگشت به تمرینات بارسلونا

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش مارکا، مارک آندره ترشتگن در مصاحبه‌ای ناراحتی خود از به میدان نرفتن در بازی‌های اخیر تیم ملی آلمان را ابراز کرد.

 

شاگردان یوواخیم لوو در وقفه اخیر به مصاف هلند و ایرلند شمالی رفتند اما مانوئل نویر کماکان انتخاب اول مربی در خط دروازه بود که موجب ناراحتی سنگربان 27 ساله بارسلونا شده است:

 

پیدا کردن توضیح [برای به میدان نرفتن من] آسان نیست چرا که بهترین خود را ارائه می‌دهم تا تصمیم‌گیری را برای هر بازی سخت‌تر کنم. تلاش می‌کنم اما سفر اخیر با تیم ملی برای من یک ضربه سخت بوده است.

 

آغاز فصل جدید در بارسلونا؟ بازی کردن هفته اول در خارج از خانه هیچگاه آسان نیست. باید بهتر شویم، امتیازات بیشتری کسب کنیم و به اتفاقاتی که پیش از این رخ داده توجه نکنیم. افرادی که پیش از این قادر به بازی نبوده‌اند اکنون نزدیک تر هستند. در خانه به میدان می‌رویم و می‌خواهیم یک مرحله پیشرفت کنیم تا برای چمپیونزلیگ آماده شویم.

 

بند خروج مسی؟ فکر می‌کنم که او لیاقت این فرصت را دارد که برای آینده خود تصمیم بگیرد. معتقدم که او در باشگاه و شهر احساس راحتی می‌کند و انتقال برای او سخت است. به شخصه می‌خواهم او در تیم بماند اما تصمیم گیرنده نیستم. به مسی می‌گوییم که بماند و امیدواریم که اینکار را انجام دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.