پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بدترین شروع بارسلونا در 25 سال اخیر !

کد خبر : 94044  |  زمان ارسال : یکشنبه 31 شهریور 1398

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونای جدید ناامیدکننده است . تیم از بازی در آنفیلد وارد بحران و افسردگی شده و در زمین ایده کمی برای اجرا دارد که همگی باعث شده نگرش و جاه طلبی در تیم کمرنگ شود .

 

این هفته گفته شد رئال مادرید از بارسلونا بدتر است اما آبی اناری ها نباید به همسایه نگاه کنند که برابر پاریس ضرب و شتم شد تا احساس بهتری داشته باشند زیرا این میتواند عواقب بسیار بدی داشته باشد . ما باید هرچه سریعتر واکنش نشان دهیم : نتایج نگران کننده است .

 

آمارها هم صحبت میکنند . ما در مرحله جدید لیگ بدترین آغاز را در 25 سال گذشته داشته ایم . در 5 هفته از 15 امتیاز ممکن تنها 7 امتیاز کسب کرده ایم و این یعنی تقریبا نصف امتیازات !

 

2 برد , 2 باخت و 1 تساوی نتایج بارسلونا است . از آغاز فصل 1994/95 که آن زمان هر پیروزی تنها 2 امتیاز داشت این بدترین نتایج کسب شده است . تغییر امتیازات مسابقات از فصل 1995/96 انجام شد اما هرگز بارسلونا شروعی بدتر از امسال نداشت !

 

بارسلونا با 7 امتیاز اکنون در رتبه هفتم جدول است اما این رتبه چندان مهم نیست و حتی امتیاز هم مهم نیست بلکه چیزی که عجیب و مهم است این میباشد که بارسلونا تنها 2 گل در خارج از خانه به ثمر رسانده است که نگران کننده تر از آمار دیگر است .

 

در همین حال نتایج بارسلونا در نیوکمپ تعجب برانگیز است زیرا تیم در 2 بازی 10 گل زده است . اما در همین حال موضوع نگران کننده دیگر این است که بارسلونا در 5 بازی خود 9 گل دریافت کرده است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.