پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : افزایش باورنکردنی قیمت آنسو فاتی در سایت ترانسفرمارکت

کد خبر : 94145  |  زمان ارسال : چهارشنبه 3 مهر 1398
احتمال افزایش ارزش آنسو فاتی در آپدیت بعدی ترانسفرمارکت وجود دارد

اختصاصی بارسا نیوز - آنسو فاتی ستاره لاماسیا در هفته های گذشته با درخشش در تیم اصلی بارسلونا تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است .

 

فاتی تقریبا بازیکن ناشناخته ای بود . آنطور که بازیکنان تیم اصلی تعریف میکنند حضور او در تمرینات باعث تعجب زیادی شد . با این حال ارنستو والورده یک تصمیم عجیب گرفت . شاید عجیب ترین تصمیم دوران مربیگری اش . او در بازی مقابل رئال بتیس این جوان لاماسیایی را به میدان فرستاد . فاتی آنقدر خوب بود که در بازی های بعدی مقابل اوساسونا , والنسیا , گرانادا و دیشب ویارئال باز هم دقایقی به میدان رفت . او همچنین در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند نیز بازی کرد .

 

بیشتر بخوانید : چرا آنسو بزرگترین استعداد بارسلونا است

 

آنسو فاتی طی این مدت رکوردهای زیادی را شکسته است . او جوان ترین بازیکن تاریخ بارسلونا از سال 1941 میلادی است . آنسو با بازی در برابر دورتومند تبدیل به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا شد . او با گلزنی در لالیگا مقابل اوساسونا تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ لالیگا شد و با پاس گل مقابل والنسیا جوان ترین سازنده گل تاریخ لالیگا لقب گرفت ( و چند رکورد دیگر ) .

 

اما این درخشش برای آنسو فاتی از چشم مرجع اطلاعات آماری فوتبال " ترانسفرمارکت " دور نماند . آنسو فاتی تا پیش از این قیمت خاصی نداشت اما اکنون قیمت او در بازار به 25 میلیون یورو رسیده است .

 

 

این یعنی آنسو فاتی در رده هفده ام از نظر ارزش بین بازیکنان تیم اصلی بارسلونا قرار گرفته است .

 

آنسو فاتی همچنین 63مین بازیکن باارزش لالیگا است و 300مین بازیکن باارزش جهان .

 

او همچنین 34مین وینگر چپ باارزش جهان است !

 

آنسو در بین هم سن و سال های خودش یعنی متولدین سال 2002 باارزش ترین در جهان است و رتبه 1 را دارد . نفر دوم محمد امین ایهاتارن هلندی است که 15 میلیون یورو ارزش دارد . نفر سوم نیز پدری بازیکن بارسلوناست که اخیرا خریداری شده است .

 

گفتنی است آنسو فاتی در تابستان 2019 اولین قرارداد حرفه ای خود را با بارسلونا امضا کرد و بند خروج او 100 میلیون یورو تعیین شد . رقمی که با توجه به درخشش فاتی حالا به نظر کم میرسد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.