پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خاطرات دی یونگ از دوران کودکی اش : " مشق شب را در ماشین مینوشتم "

کد خبر : 94179  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 مهر 1398
دی یونگ درباره کودکی اش صحبت کرد

اختصاصی بارسا نیوز - فرنکی دی یونگ درباره دوران کودکی خود صحبت کرد . این هافبک هلندی در مصاحبه با ال پریودیکو درباره اولین خاطرات فوتبالی خود گفت .

 

دی یونگ پاسخ داد :

من وقتی 4 یا 4.5 سال داشتم به طور جدی بازی فوتبال را آغاز کردم . ( اولین تیم من ) آرکل بود و در محلی بود که متولد شدم . شهر کوچکی است اما باشگاه خوبی بود و 3 زمین فوتبال داشت .

 

او افزود که تنها 3 سال در آن تیم بود و سپس به ویلم پیوست که باشگاه بزرگتری محسوب میشد :

بله من به ویلم تیلبورخ رفتم . آنها با من برای پیوستن به آکادمی فوتبالشان تماس گرفتند . بسیار هیجان زده شدم که من را برای انجام تست دعوت کردند . من همیشه میخواستم یک فوتبالیست حرفه ای شوم .

 

والدین من مخالف رفتن من بودن زیرا آنها میگفتند که 6 ساله هستم و برای من خیلی زود است و باید در خانه باشم اما وقتی ویلم بدنبال من آمد میخواستم بروم و آنها در نهایت قبول کردند .

 

با این حال از آنجایی که باشگاه ویلم در شهر تیلبورخ بود باید یک فرد بزرگتر همراه دی یونگ در جلسات تمرینی همراه او حضور پیدا میکرد :

بله البته ( که اگر بزرگتری همراه من نبود ) هرگز این اتفاق رخ نمیداد . سال اول پدر بزرگم همراهی ام کرد . پس از آن یک نفر از باشگاه بود . 40 دقیقه با ماشین راه بود . هلند خیلی بزرگ نیست ( با خنده ) .مشق هایم را در ماشین انجام میدادم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.