پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش فیفا به اتهام تقلب در رای گیری جایزه د بست

کد خبر : 94194  |  زمان ارسال : پنجشنبه 4 مهر 1398
رای نیکاراگوئه با امضای فدراسیون به دست فیفا رسیده بود. مصر نیز قوانین رای گیری را رعایت نکرد و طبعا در آمار محسوب نشد.

فیفا به حواشی به وجود آمده پیرامون رای گیری انتخاب بهترین بازیکن سال 2019 دنیا واکنش نشان داد.

 

به گزارش ESPN و به نقل از آسوشیتد پرس، لیونل مسی چند شب پیش طی مراسمی که در میلان برگزار شد، جایزه بهترین بازیکن سال 2019 دنیا از نگاه فیفا را بالاتر از ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو دریافت کرد. روز گذشته کاپیتان تیم ملی نیکاراگوئه، خوان باررا اما در توییترش مدعی شد برخلاف لیستی که فیفا منتشر کرده او امسال در رای گیری شرکت نکرده است. باررا همچنین مدعی شده بود برخلاف سال پیش که فیفا طی ایمیلی روند شرکت در نظرسنجی را به او توضیح داده بود، امسال چنین ایمیلی دریافت نکرده است. طبق لیست فیفا، باررا به ترتیب به مسی، مانه و رونالدو رای داده بود.

 

یکی از سخنگویان فیفا در گفتگو با ESPN در این باره افزود:

ما یک بار دیگر مدارک ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال نیکاراگوئه را بررسی کردیم. تمام مدارک را فدراسیون این کشور با مهر معتبر و امضای خود رسما تایید کرده است. با مقایسه لیست آرا که دریافت و آن یکی که منتشر کردیم، تایید می‌کنیم که همه چیز درست است و همه آرا با امضای خود بازیکنان دریافت شده‌اند. از فدراسیون فوتبال نیکاراگوئه نیز می‌خواهیم در این باره تحقیق کند و نتیجه را گزارش بدهد.

 

حاشیه دیگر این بود که در لیست فیفا، نامی از نمایندگان فدراسیون فوتبال مصر نبود. آرایی که طبعا به سود محمد صلاح داده شده بود. به گفته فیفا دلیل مورد پذیرش قرار نگرفتن رای‌های نمایندگان مصر، امضا با حروف بزرگ بوده است که خلاف قانون است و معتبر محسوب نمی‌شود. از طرفی کاغذهای رای، توسط مدیر اجرایی فدراسیون امضا نشده بوده است. ظاهرا فیفا دو بار در تاریخ 19 آگوست به فدراسیون مصر این قضیه را یادآور شده ولی آنها بها نداده‌اند.

 

منبع : سایت طرفداری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.