پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری تکان دهنده ایجنت دی یونگ : مدیر بارسلونا هنگام امضای قرارداد گریه کرد !

کد خبر : 94305  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 مهر 1398
جزئیات انتقال دی یونگ

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در ژانویه گذشته با فرنکی دی یونگ قرارداد امضا کرد . انتقال بهترین هافبک فصل 2018/19 برای بارسلونا کار بسیار پیچیده و دشواری بود . باشگاه کاتالان برای این انتقال با منچسترسیتی , پاری سن ژرمن و یوونتوس رقابت میکرد .

 

زمانی که انتقال دی یونگ به بارسلونا پیچیده شد جوزپ ماریا بارتومئو شخصا رهبری مذاکرات را برعهده گرفت و این پسربچه هلندی را برای پیوستن به نیوکمپ ترغیب کرد .

 

 

حسن ستینکایا نماینده دی یونگ در مصاحبه ای برخی جزئیات مذاکرات را فاش کرد . معلوم شده که مدیران بارسلونا واقعا برای این انتقال تحت فشار زیادی بودند .

 

او گفت :

فشار زیادی روی مدیریت ورزشی بارسلونا برای انجام این انتقال وجود داشت و آنها واقعا میخواستند از خودشان پاسداری کنند .

 

من هرگز چیزی مثل آن را ندیده بودم . افرادی که در راس مدیریت ورزشی بارسلونا بودند ( پس از امضای قرارداد با دی یونگ ) آنچنان احساس آسودگی میکردند که به طور مثال پپ سگورا مدیر آن زمان ( که البته بعدا استعفا کرد ) به محض نوشتن قرارداد شروع به گریه کرد .

 

وقتی این صحنه را دیدم من هم احساساتی شدم و گریه کردم .  خیلی کم پیش می آید که من گریه کنم . بغل هم کردیم و دلستر (؟) هم بود و بعد من و علی ( دورسون یک ایجنت دیگر دی یونگ ) و فرنکی و تمام خانواده اش به یک رستوران واقعا زیبا در منطقه کوهستانی رفتیم که بارسلونا هزینه هاش را پرداخت کرد . ما بهترین دلستر (؟) اسپانیا را نوشیدیم . یک تکه گوشت فوق العاده خوردیم و همه خوشحال و خندان بودند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.