پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تماس ایجنت کریستیانو رونالدو با آنسو فاتی !

کد خبر : 94335  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 مهر 1398
یکی از بانفوذترین ایجنت های دنیای فوتبال خودش را به آنسو فاتی پیشنهاد کرد !به نظر میرسد کسی دیگر در مورد آینده بزرگ فاتی تردیدی ندارد

اختصاصی بارسا نیوز -  آنسو فاتی ستاره 16 ساله لاماسیا در تیم اصلی بارسلونا آنقدر خوب و امیدوارکننده کار کرده است که باعث شده توجه یکی از بهترین ایجنت های دنیای فوتبال را نیز به خود جلب کند .

 

طبق گزارش الچیرینگیتو , خورخه مندس ایجنت رونالدو با پدر فاتی تماس گرفته و پیشنهاد کرده که ایجنت این بازیکن شود . او ایجنت بازیکنان معروف دیگری همچون برناردو سیلوا و نلسون سمدو نیز میباشد .

 

فاتی به تازگی پاسپورت اسپانیا را دریافت کرده اما مندس پرتغالی میتواند پیشنهادی دهد که بیشتر مورد علاقه پدر فاتی است :  بوری فاتی اخیرا گفته آرزو دارد پسرش برای پرتغال بازی کند .

 

اکنون رودریگو برادر مسی ایجنت آنسو فاتی است . اما او نتوانسته در دور کردن فاتی از مشکلاتی که ممکن است یک فوتبالیست جوان داشته باشد به خصوص علاقه ایجنت های دیگر موفق عمل کند .

 

فاتی در جولای گذشته قرارداد خود را با بارسلونا با بند 100 میلیون یورو تمدید کرد . او در فصل جدید برای تیم اصلی بارسلونا به میدان رفته و موفق شده رکوردهای زیادی را بشکند و همچنین گلزنی نیز کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.