پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

2 گزینه بارسلونا برای جایگزینی با والدز !

کد خبر : 94505  |  زمان ارسال : شنبه 13 مهر 1398
2 مربی باسابقه آکادمی از گزینه های جایگزینی والدز هستند

اختصاصی بارسا نیوز - رسانه ها در اسپانیا مدعی هستند که بارسلونا از قبل نامه اخراج ویکتور والدز را نوشته و به زودی این سرمربی از سمت خود برکنار میشود .

 

والدز در تابستان امسال هدایت تیم 19 سال بارسلونا را برعهده گرفت اما او با مدیران باشگاه اختلاف دارد . به تازگی او با پاتریک کلایورت مدیر جدید لاماسیا در زمینه تاکتیکی مخالفت کرد و برخلاف سیستم باشگاه ترکیب های خود را می چیند !

 

بارسلونا از والدز ناراضی است و آنها معقتدند او باید مسیر خود را تغییر دهد در غیر این صورت نمیتواند به کار خود ادامه دهد . این هفته کلایورت به والدز درباره استفاده از سیستم مرسوم باشگاه یعنی 4-3-3 صحبت کرد . این سیستم در تمام رده های سنی باشگاه مورد استفاده قرار میگیرد اما والدز بر استفاده از سیستم 4-4-2 تاکید دارد . بنابراین هیئت مدیره بدنبال جایگزینی ویکتور هستند .

 

آنطور که رسانه ها گفته ها ادعا میکنند فرانک آرتیگا مربی یوونیل B و همچنین سرجی میا مربی کادت A از گزینه های جایگزینی برای والدز محسوب میشوند .

 

فرانک آرتیگا

 

فرانک آرتیگا سال ها آرزوی هدایت تیم 19 سال را در سر دارد و قبل از ورود والدز نیز گزینه باشگاه برای مربیگری این تیم بود . وقتی دنیس سیلوا فصل گذشته از هدایت یوونیل A کنار گذاشته شد آرتیگا قرار بود جای او را بگیرد . او تجربه مربیگری خوبی در لاماسیا دارد و همچنین با تعدادی از بازیکنان تیم فعلی آشناست و رابطه خوبی با بازیکنان تیم دارد .

 

سرجی میا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.