پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار میگوید : دمبله محبوب والورده !

کد خبر : 94593  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 مهر 1398
دمبله یکی از شرطبندی های والورده است و تنها چیزی که او را از ترکیب دور میکند مصدومیت های اوست

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش کوله مانیا , دمبله بازیکن متفاوتی است و به همین دلیل جایگاه خود را در بارسلونا از دست نمیدهد . در واقع تنها چیزی که مانع حضور عثمان در ترکیب میشود مصدومیت و فنی است و در سایر موارد او تبدیل به گزینه اصلی والورده میشود .

 

عملکرد دمبله مقابل سویا نه بد بود و نه عالی اما در مجموع بازی او احساسات خوبی ایجاد کرد . دمبله ماهر , چابک , سریع و انفجاری است !

 

عثمان با این حال برای اینکه بتواند نقشی مانند مسی و سوارز داشته باشد بدشانس بوده است . اکنون نمیتوان او را یک گلزن کلاس جهانی حساب کرد !

 

 

با این حال والورده همیشه روی عثمان حساب میکند که درست هم هست . عثمان شاید ثبات نداشته باشد اما یک چیز درباره او اثبات شده است . او بازیکنی دو پا است و میتواند مدافعان حریف را بهم بریزد . این 2 خصوصیت برای مربی از همه چیز مهمتر است و علارقم تمام مصدومیت ها و مشکلاتی که در خارج از زمین ایجاد میکند باز هم به ترکیب بازمیگردد .

 

دمبله بدون شک بعد از مسی از لحاظ تاکتیکی در بالاترین سطح است . او یک فوتبالیست غیرقابل پیشبینی برای مدافعان است و با ایجاد سرگیجه میتواند دفاع حریف را پشت سر بگذارد . در همین حال او میتواند با سادترین اقدام حریف نیز توپ را از دست بدهد . او نانظم است اما والورده او را دوست دارد . هر وقت در دسترس باشد والورده او را به زمین میفرستد . شماره 11 نیز با ورود به زمین معمولا تبدیل به یک اهرم برای تیم میشود .

 

دمبله تا اینجای فصل 5 هفته مصدوم بوده است . او در مجموع 223 دقیقه در 3 مسابقه لیگ و به طور کلی 4 بازی به میدان رفته است .

 

شرطبندی روی عثمان

آمار این را نشان میدهد . عثمان فصل گذشته در مجموع 42 بازی انجام داد و 2503 دقیقه در زمین بود که حاصل آن 14 گل و 9 پاس گل بود . او یکی از بازیکنان مورد علاقه والورده است . غیبت او در آنفیلد یکی از مشکلات سرمربی بود . در سطح باشگاه نیز دمبله به عنوان یکی از شرطبندی ها برای آینده محسوب میشود .

 

عثمان دومین بازیکن گران قیمت تاریخ باشگاه است و با وجود اینکه در تابستان بحث خروج او مطرح شد اما علت آن ورزشی نبود زیرا تنها چیزی که میتواند او را از باشگاه دور کند شاید مسائل غیرورزشی خارج از زمین باشد . والورده به این بازیکن اعتماد دارد اما پیروزی او در بارسلونا فقط به خودش بستگی خواهد داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.