پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساندرو راسل در حال بازگرداندن اعتبار برای رئیس شدن دوباره !

کد خبر : 94624  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 مهر 1398
ساندرو راسل میتواند رقیب اصلی لاپورتا در انتخابات آینده باشد

اختصاصی بارسا نیوز - این شایعه روز به روز قوی تر میشود . در باشگاه درباره راسل صحبت میشود . در مجمع اخیر نیز پای راسل وسط کشیده شد .

 

ساندرو راسل گزینه جایگزین احتمالی هیئت مدیره فعلی است . راسل سابقه طولانی در باشگاه دارد و در زمان ریاست لاپورتا همراه او بود اما در سال 2011 زمانی که لاپورتا کنار رفت جای او را گرفت که البته ریاست او طولانی نشد .

 

چندماه قبل رسانه ها احتمال بازگشت ساندرو راسل را مطرح کردند اما هیچ وقت این شایعات مانند حالا قدرتمند نبودند .

 

 

بنابراین یکی از احتمالات این است که راسل رقیب خوان لاپورتا در انتخابات سال 2021 شود . اکنون کسی آن را رسما تایید نمیکند اما فرضیه قدرتمندی در سایه است . متحدان بارتومدو میدانند که ویکتور فونت نیز خودش را برای انتخابات آینده آماده میکند و میخواهد حملات سختی انجام دهد .


راسل اخیرا از زندان آزاد شده است . رئیس سابق بارسلونا 643 روز بدون اینکه اتهام او ثابت شود را در زندان سپری کرد و اخیرا دادستان ملی اعلام کرد او بی گناه بوده و آزاد شد .

 

این وضعیت راسل باعث شد تا بارتومئو در مجمع اخیر شرکای باشگاه درباره راسل صحبت کند . ساندرو علارقم ترک بارسلونا همیشه رابطه دوستی اش با بارتومئو را حفظ کرده است .

 

گفته میشود جوردی کاردونر ممکن است نامزد مورد حمایت بارتومئو در انتخابات آینده باشد اما همه میدانند او هرگز موفق نمیشود . اگرچه کاردور همواره در گفتار و رفتار خوب است اما محبوبیت خاصی ندارد اما ممکن است برای تقسیم رای ها و گزینه پشتیبان مطرح شود .

 

کاردونر نیز دوست راسل است و مشکلی با اینکه راسل را تبلیغ کند ندارد زیرا او شغل فعلی اش را مدیون راسل است و بنابراین این امکان وجود دارد در این جنگ او به نفع راسل کنار بکشد . هرچند که ریاست همیشه آرزوی کاردونر بوده است .

 


# راسل کارشناس مطالعات بازرگانی است . او در سال 1992 بخشی از بازاریابی بین المللی کمیته برگزار کننده بازی های المپیک در بارسلونا بود . بعدا او در شرکت نایک اسپانیا فعالیت کرد اما پس از مدتی شرکت بازاریابی ورزشی خود به نام BSM را تاسیس نمود .

 

# شاید نام ساندرو راسل با خرید نیمار گره خورده باشد اما او نقش مهمی در جذب رونالدینیو نیز داشت . انتقال نیمار برای او اما گران تمام شد و حواشی این انتقال باعث شد تا او استعفا دهد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.