پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولین مشکل کوتینیو در بایرن مونیخ

کد خبر : 95025  |  زمان ارسال : پنجشنبه 2 آبان 1398
انتقادات از کوتینیو آغاز شده اما تحلیلگران معتقدند باید به او زمان داد

اختصاصی بارسا نیوز - شاید کوتینیو از انتقال به بایرن خوشحال باشد اما انتقادات از او دوباره شروع شده است . هافبک برزیلی به صورت قرضی به بایرن رفته اما اگر نتواند عملکرد بهتری به نمایش بگذارد احتمالا باید به نیوکمپ بازگردد . البته تمام مشکلات تقصیر او نیست زیرا اینطور به نظر میرسد که نیکو کواچ سرمربی بایرن اصلا در سطح این تیم نیست .

 

این سه شنبه بایرن موفق شد با نتیجه 3-2 برابر المپیاکوس برنده شود و آنها با کسب 9 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند اما تاتنهام نیز در حال غلبه بر بحران است و با 5 امتیاز شانس خوبی برای صعود دارد .

 

در آلمان انتقادات زیادی از بایرن میشود درحالی که آنها نتایج خوبی گرفته اند . برخی نیز از کوتینیو بابت عملکرد ضعیف انتقاد میکنند .

 

دیتمار هامان بازیکن سابق و مفسر بخش آلمان اسکای اسپورت درباره کوتینیو گفت :

فکر میکنم او در تیم مثل یک غریبه است . من نمیتوانم حتی یک بازی تهاجمی خوب از او به یاد بیاورم . وقتی بازیکنی مثل او در تیم دارید و تغییری ایجاد نمیشود بنابراین یک مشکل وجود دارد  . او نمیتواند حتی نیمی از استعدادش را نشان دهد .

 

به نظر میرسد کوتینیو دوباره تحت فشار است . این چیزی بود که باعث خروج او از نیوکمپ شد . با این حال این مفسر میگوید باید به کوتینیو زمان داد :

هنوز بیشتر از 30 بازی باقی مانده و در برخی موارد باید شروع به هماهنگی کند . شاید باید زمان بدهیم .

 

با این حال لازم به ذکر است که کوتینیو حمایت بازیکنانی مثل لواندوفسکی را در بایرن احساس میکند . همچنین کواچ نیز در مصاحبه هاش از کوتینیو حمایت کرده است . با این حال او از سوی رسانه ها تحت فشار است .

 

 دانلود ویدیو 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.