پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چیزی که بارسلونا پس از ژاوی و اینیستا از دست داد

کد خبر : 95035  |  زمان ارسال : جمعه 3 آبان 1398
صبر و کنترل دو فاکتور مهمی بود که این فوق ستاره ها به تیم اضافه میکردند

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش کوله مانیا , چندسالی است که بارسلونا سعی میکند دوباره همان تیم سابق شود . پس از خروج ژاوی در سال 2015 و اینیستا در سال 2018 که دو معمار بزرگ سال های طلایی باشگاه بوده اند , کار کاتالان ها در ایجاد تعادل در سبک بازی خود بسیار سخت شده است .

 

 

اگرچه والورده سعی میکند از طریق کنترل توپ در هر بازی پیروز شود اما واقعیت این است که در بسیاری از زمان ها , صبحت درباره تحت فشار قرار گرفتن تیم است که در اکثر مواقع نیز باعث از دست دادن توپ میشود .

 

به طور خلاصه بارسلونا در این فصل فاقد صبر و حرکات لازم برای انجام کامل این سبک بازی است .

 

زمانی که ژاوی و اینیستا حملات تیم را سازماندهی میکردند دیگر گذشته است . چه اینیستا و چه ژاوی در مدیریت بازی کاملا مناسب بودند . آنها میتوانستند در صورت لزوم بازی را آهسته و متوقف کنند . خلاصه اینکه آنها هر حرکتی را با فکر انجام میدادند و همچنین بسیار صبر و حوصله به خرج میدادند . این باعث میشد تا هم تیمی های آنها نیز به صورت خودکار بدانند که برای ادامه بازی باید چه کارهایی انجام دهند . ویژگی که آنها داشتندو تیم آموزش دیده ی ارنستو والورده ندارد .

 

 

آرتور و دی یونگ شاه کلید بازگشت به دوران کمال

با آمدن دی یونگ و آرتور در مرکز زمین به نظر میرسد که دوباره بارسلونا شانس رسیدن به فوتبال بر مبنای کنترل و صبر را پیدا کرده است . واقعیت این است که هر دو بازیکن جوان و بسیار باکیفیت هستند اما همین جوانی باعث شده تا کم تجربه باشند .

 

نقشی که هافبک هلندی و برزیلی بازی میکنند آسان نیست . آنها به عنوان جایگزین دو بازیکن بزرگ تاریخ باشگاه , فشارهای زیادی را تحمل میکنند و رهبر بودن در سبک بازی که مشخصات تیمی بسیار خاصی نیاز دارد , زمان میبرد . خوشبختانه فاکتور جوانی آنها در اینجا به کمک خواهد آمد و این دو در کنار هم میتوانند طی سال های زیادی که پیش رو دارند شیوه فوتبال خودشان را تکامل ببخشند .

 

ژاوی آینده بارسلونا ( البته از روی نیمکت )

ژاوی فصل گذشته از چمن فوتبال خداحافظی کرد و سفری را روی نیمکت آغاز نمود . او اکنون سرمربی السد قطر است اما هدف او بازگشت به بارسلوناست . او بارها بر این مساله تاکید کرده است . ژاوی میتواند بهترین بارسای تاریخ را دوباره بسازد و دوباره سبکی را به نیوکمپ بازگرداند که این تیم را تبدیل به ترسناک ترین تیم جهان خواهد کرد .

 

 

از طرفی آندرس اینیستا همچنان در ویسل کوبه به ماجراجویی خود ادامه میدهد .  مانچگو تاکنون در مورد مربیگری و بازگشت به بارسلونا حرفی نزده است اما وقتی زمانش فرا برسد بالاخره ژاوی و اینیستا روزی به نیوکمپ بازمیگردند تا با همان صبر و موفقیت و مهارتی که روزی در چمن داشتند اینبار در دفاتر کار کنند .

 


از این ویدیو لذت ببرید ! ( دانلود ویدیو )

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.