پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دمبله کلید بارسلونا برای بمب نقل و انتقالات

کد خبر : 95113  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 آبان 1398
پایان فرانسوی در بارسلونا میتواند برای آینده باشگاه کلیدی باشد

اختصاصی بارسا نیوز - صبر بارسلونا درباره دمبله رو به پایان است . دمبله در سومین فصل حضور خود در نیوکمپ هنوز نتوانسته آن استعدادی که پیشبینی میشد را به نمایش بگذارد . بارسلونا برای خرید او 105 میلیون یورو پرداخت کرد اما او هنوز نتوانسته حتی پاسخ مناسبی برای بخشی از این مبلع بدهد .او بازیکنی نامظنم است که در ارائه بهترین عملکرد تاکنون عاجز بوده است .

 

اگرچه هنوز در باشگاه به او اعتماد دارند اما درب های خروج نیز بسته نیست . باشگاه در تابستان به فروش دمبله فکر میکرد و مدیران قصد داشتند این بازیکن را وارد عملیات انتقال نیمار کنند . اما شاید گزینه دیگری نیز وجود داشته باشد و آن اگرچه احتمالش کمتر است اما ورود دمبله به عملیات جذب امباپه است .

 

امباپه . وارث

کسی در استعداد مهاجم فرانسوی تردیدی ندارد . او تنها 20 سال دارد اما بازیکنی با ثبات و دارای قدرت رهبری محسوب میشود . کیلیان فقط استعداد نیست بلکه او گل های بی شماری به ثمر رسانده است . او یکبار دیگر نیز در 11 نفر برتر فیفا قرار گرفت و به عنوان وارث مسی برای تاج و تخت در جوایز مطرح است .

 

 

اختلاف

اگرچه بعید است که امباپه قبل از 2021 اقدام به ترک پاری سن ژرمن کند - در این زمان 12 ماه به اتمام قراردادش باقی مانده - اما رابطه بد او با توخل شاید روند خروج او را تسهیل کند . رئال مادرید نیز رقیب جدی برای جذب این ستاره خواهد بود .

 

اخیرا امباپه از سرمربی خود به خاطر نیمکت نشینی مقابل بروژ انتقاد کرد . در این بازی امباپه در ترکیب اصلی قرار نگرفت اما در دقایق کمی که به عنوان تعویضی بازی کرد موفق به ثبت هتریک شد . او پس از بازی گفت : " میخواستم نشان دهم که انجام دادن اینکار بدون من چقدر سخت است " .

 

متقاعد کردن پاری سن ژرمن به هیچ وجه آسان نیست . اما بارسلونا در آستین خود گزینه ای دارد که میتواند در این عملیات از آن استفاده کند : عثمان دمبله .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.